Gå til innhold

Hullet i Torghatten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha! Var der i dag ja! :D Gikk først gjennom hullet og ned igjen, så gikk vi opp på toppen og over hele fjellet og ned igjen på andre siden...det var for litt viderekomne med kløving osv. Nå skal vi ut og sykle rundt hele stasen :) Det er nok en fin tur. Flotte bilder, kanskje legger jeg ut noen av mine også når jeg kommer så langt, men har ikke tid akkurat nå, nå er det ut på sykkeltur. ;)

Lenke til kommentar

Hahaha! Var der i dag ja! :D Gikk først gjennom hullet og ned igjen, så gikk vi opp på toppen og over hele fjellet og ned igjen på andre siden...det var for litt viderekomne med kløving osv. Nå skal vi ut og sykle rundt hele stasen :) Det er nok en fin tur. Flotte bilder, kanskje legger jeg ut noen av mine også når jeg kommer så langt, men har ikke tid akkurat nå, nå er det ut på sykkeltur. ;)

 

Det må jeg si, fin trim får dere på alle turene også. Hadde lyst til å sykle rundt, men vi var 4 stk i følge og vanskelig å få med alt. Takker for kommentar og venter spent på ytterligere bidrag fra turen.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Tre flotte bilder fra Torghatten , likte alle godt .

V1 med sine fine farger og detaljer i fjellet , v2 som fint innrammer personen og med den fine og fargerike bakgrunnen , v3 som fanger situasjonen der de skuer opp mot flyet på den flotte og fargerike himmelen .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tre flotte bilder fra Torghatten , likte alle godt .

V1 med sine fine farger og detaljer i fjellet , v2 som fint innrammer personen og med den fine og fargerike bakgrunnen , v3 som fanger situasjonen der de skuer opp mot flyet på den flotte og fargerike himmelen .

 

Mvh

Alec

 

Takker for din gode kommentar !

Den lille utfordring er få detaljer i fjellet og samtidig detaljer i landskapet gjennom hullet. Det kan sikkert gjøres bedre, men dette ble altså mitt bidrag. Turen er i høyeste grad verd et besøk.

Skj

Lenke til kommentar

Blir jo ikke så vanskelig å finne hølet med en slik dimensjon hvilket jeg ikke visste - har bare sett og eksponert fra Hurtigruta.

Steingal som jeg er med sansen for formasjoner farger og lag samt liker å fotografere gjennom høl så blir det nok V1 på meg.

Herlige farger og detaljer i fjellet der.

 

Roar

 

Takker for kommentaren Roar. Utfordringen, i all fall for meg, er å fram detaljer både i det mørke fjellet og i det lyse landskapet du ser gjennom hullet.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...