Gå til innhold

Urban Art 1097 - 1104


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommentert bildene på et annet forum, men kommer gjerne med noen ord her også. Gatekunst er denne graffitien, fargerik og dekorativ slik du fremstiller det i din billedserie. Ser ikke akkurat for meg at muren er spesielt vakker i sin opprinnelige form. Leser også med stor interesse dine meninger i sakens anledning. Engasjement og skriveferdigheter er det heller ikke noe å si på.

 

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Nok en flott bildeserie Roar, og interessante kommentarer. Var med på en demonstrasjon i Drammen på 70-tallet mot at det gamle teatret (som dessverre brant men ble bygget opp igjen), ble brukt som kino. "Teater i teatret" var parolen. Forundrer meg ikke om du var med!

Lenke til kommentar

Nok en flott bildeserie Roar, og interessante kommentarer. Var med på en demonstrasjon i Drammen på 70-tallet mot at det gamle teatret (som dessverre brant men ble bygget opp igjen), ble brukt som kino. "Teater i teatret" var parolen. Forundrer meg ikke om du var med!

 

Nei, Demonstrasjoner har aldri vært min greie bortsett fra i demonstrasjonene mot EU der jeg gikk i flaggborgren på den største demonstrasjonen Norge til da noen gang har sett. Vi sto på Rådhustrappa i 2 timer før alle var framme.

Når det gjelder gamle Drammen teater så har jeg opptrådt der i forbindelse med med viseklubben Capodastens 5 års jubileum.

 

Roar

Lenke til kommentar

Flott og fargerik gatekunstserie , lurer på hva du har brukt for å få de mørke effekten i deler av bildene ?

 

Mvh

Alec

 

Ikke helt sikker på hva du mener med det mørke effekten, men det noe mørkere feltet er jo bare skygge.

Virkningene for å få skrift og annet uthevet bruker jeg først Bas relief på før jeg i fade på engelsk, uttoning på norsk klikker Multiple etter å ha tastet en liten pil der for å få opp ei hel regle med valg.

Så reduserer jeg med glidebryteren til noenlunde ønsket nivå, klikker OK og til slutt automatisk tone eller går til shadows/highlight der man kan redusere trinnløst hvis det som kommer opp blir for mye.

Du trenger nok noen forsøk før det sitter.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...