Gå til innhold

Ålesund


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde av det jeg regner for å være Norges vakreste by .

Skarpt med fine farger og lys og flotte refleksjoner i vannet samt den flotte skykledde himmelen.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde fra Brosundet "andre veien" og det er det som er Brosundet (sundet under broen), bildet er fra båtfestivalen i fjor. Det er båtfestival i disse dager, men uten hoppkonkurransen som gikk for seg fra Apotekertorget til venstre i bildet. Ellers ser jeg rett hjem her :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ikke hjemme men i Brønnøysund idag. Har du vært på Båtfestivalen kanskje? Du må ikke være redd for å legge ut bilder fra Ålesund, kanskje en av norges mest fotogene byer ;)

Synes bildet ble fint,utsnittet er bra og lyset og skyene satte prikken over i'en.

 

Hei Helene, takk for kommentaren. Ser du har tatt fatt på en spennende nordlandstur. Bildet er fra juli i fjor, fra ferieturen vi hadde på dine trakter. Ser det er litt varmere i Brønnøysund enn da vi var der i begynnelsen av juni.

Skj

Lenke til kommentar

Nydelig bilde av det jeg regner for å være Norges vakreste by .

Skarpt med fine farger og lys og flotte refleksjoner i vannet samt den flotte skykledde himmelen.

 

Mvh

Alec

 

Ålesund er en vakker by, ingen tvil om det og da er det jo også mulig få fram noen brukbare bilder. Takker så mye for din hyggelige kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Her er vel det meste sagt (skrevet) og jeg har intet å legge til eller skjære bort som jeg er beryktet for heller.

Ikke lett alltid å finne rette beskjæring på slike bilder, men her synes jeg du har truffet godt.

 

Roar

 

Hei Roar. Som du skriver, ikke like enkelt bestandig å finne den beste beskjæringen. Var heldig med belysningen denne dagen med et ørlite solslør innover i bildet samtidig med markerte skylag i bakgrunn.

Takker for din gode kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Flott bilde fra Brosundet "andre veien" og det er det som er Brosundet (sundet under broen), bildet er fra båtfestivalen i fjor. Det er båtfestival i disse dager, men uten hoppkonkurransen som gikk for seg fra Apotekertorget til venstre i bildet. Ellers ser jeg rett hjem her :)

Mvh Oddmund

 

Glemte jo i farten at du også kommer fra Ålesund. Burde jo også ha nevnt deg i kommentaren til bildet.

Riktig som du skriver, bildet er fra juli 2015. Som du ser så var jeg heldig med belysningen med det lille sol-sløret og de markerte skyene bak. Ålesund er ellers en fotogen by og et trivelig sted å være. Setter pris på din kommentar til bildet.

Skj

Lenke til kommentar

Ja, selvfolgelig det er Ålesund Kjempe bra Ragnar.

Håper Helene ikke bli "surt" he, he, ;-)

 

Tror nok ikke Helene (eller Oddmund også for den del) bryr seg særlig om dette, de har sikkert minst like gode bilder seg av hjembyen sin. Er fornøyd med bildet, og hyggelig at du også synes god om det !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...