Gå til innhold

Kveldshimmel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ikke akkurat fotogen utsikt så kanskje skulle du nøyd deg med å fotografere himmelen alene for det var jo et sabla flott lys da.

Roar

Jeg er ofte så irritert over utsikten min som kunne vært så fin hvis ledninger og hus kunne forsvunnet. Legger ved et bilde til fra andre siden av blodbøka. :)

Lenke til kommentar

Kan ligne litt på vår utsikt mot Oslofjorden, Utsikt, men noe som står litt i veien. Fint lys du har fått foreviget.

 

Mvh Ragnar

 

Ja, ofte er det fint lys på kveldinga...når jeg er trøtt og sliten og ikke orker ut igjen. Da skulle det gjerne vært litt mindre ledninger og hus rundt meg ja. Men takk for at du tok turen innom i dag også :)

Lenke til kommentar

Både lys og koloritt ble veldig fint. Er det en Blodbøk til venstre ?

Mvh. Rolf

 

Hehe,..hadde du lest teksten min, så hadde du sett at det er ei blodbøk ja. Jeg har...sikkert til naboenes irritasjon..store trær på eiendommen, blodbøk, bjørk, selje og hegg. Flotte trær, men klart de skygger for sola innimellom. Jeg har en gammel hage etter min farmor med mange flotte blomstrende busker og ei vannvittig stor rips! Humla jeg fotograferte her en dag tok jeg i hagen. I dag var jeg ute og klappet på humlene som surra i busken..de enset meg ikke! :D

Lenke til kommentar

 

Både lys og koloritt ble veldig fint. Er det en Blodbøk til venstre ?

Mvh. Rolf

 

Hehe,..hadde du lest teksten min, så hadde du sett at det er ei blodbøk ja. Jeg har...sikkert til naboenes irritasjon..store trær på eiendommen, blodbøk, bjørk, selje og hegg. Flotte trær, men klart de skygger for sola innimellom. Jeg har en gammel hage etter min farmor med mange flotte blomstrende busker og ei vannvittig stor rips! Humla jeg fotograferte her en dag tok jeg i hagen. I dag var jeg ute og klappet på humlene som surra i busken..de enset meg ikke! :D

Jeg burde jo ha sett det i teksten din....men like fin er den uansett :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...