Gå til innhold

11 års bursdag igår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V1, V2 og V5 kanskje de beste. Brennende skyformasjoner fra solen i horisonten er spesielt i seg selv og med flott gjenskinn videre i skylaget. Og her det vel for en gangs skyld riktig ikke å kutte noe særlig på himmel. Har for øvrig vært mye på Rajetraktene på Skrimfjella fra tiden jeg jobbet i Kongsberg.

 

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Har du 93 bilder av samme solnedgangen?! :lol: Da er du jo verre enn meg da jo! :D

Hvis jeg skulle velge en av disse til å ha på veggen, så blir det V1. Der likte jeg best farge, komposisjon og ikke minst formatet.

 

Nå skal du jo nordover så da kan du jo forsøke å slå meg fra natta 8-9.juni 2006 som ga 181 midnatsolbilder tatt fra hekken på M/S Midnatsol over Vestfjorden.

 

Roar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen :)

Flott serie, stilig med den lyse stripa (blikkfanget) i nedre del av bildet, velger V4 der den mot den mørke bakgrunnen ser ut som glødende lava. Her kunne du også kuttet i toppen til under den lyseste delen.

Mvh Oddmund

 

Ja, her er mange muligheter så jeg kunne nok doble de X antall tusen solnedgangsbilder jeg har fra Norge, Tobago, Afrika og Goa for å nevne litt bare ved å beskjære.

Tror faktisk jeg har presentert bilder tatt litt tidligere enn dette da den glødende skya så ut som et fly i brann.

 

Roar

Lenke til kommentar

Gratulerer med vel overstått:-)

En annen side av dine kunstferdige sider. Du klarer og få noe ekstra ut av det meste, også solnedgang. De fleste hadde vel kastet 92 av bildene, men du ser jo potensiale i det meste... Synes de ble bra alle sammen, på hver sin måte. Fin variasjon over et tema.

PS Skriver ikke for og få noe igjen. Som tidligere sagt, jeg stopper opp ved dine bilder fordi de fascinerer, men ikke alltid jeg slenger en kommentar. Noe som gjelder flere av brukerne, både her og ut i "væra". For min egen del, så setter jeg pris på kommentarer på linje med de fleste, men hvis jeg vet at noen har stoppet opp ved mine bilder (antall visninger), så er jeg mer enn fornøyd. Synes det er moro og delta og være en del av mangfoldet. Har det rett og slett bare veldig fint med foto:-)

Lenke til kommentar

Gratulerer med vel overstått:-)

En annen side av dine kunstferdige sider. Du klarer og få noe ekstra ut av det meste, også solnedgang. De fleste hadde vel kastet 92 av bildene, men du ser jo potensiale i det meste... Synes de ble bra alle sammen, på hver sin måte. Fin variasjon over et tema.

PS Skriver ikke for og få noe igjen. Som tidligere sagt, jeg stopper opp ved dine bilder fordi de fascinerer, men ikke alltid jeg slenger en kommentar. Noe som gjelder flere av brukerne, både her og ut i "væra". For min egen del, så setter jeg pris på kommentarer på linje med de fleste, men hvis jeg vet at noen har stoppet opp ved mine bilder (antall visninger), så er jeg mer enn fornøyd. Synes det er moro og delta og være en del av mangfoldet. Har det rett og slett bare veldig fint med foto:-)

 

Mæ å.

 

R

Lenke til kommentar

 

Har du 93 bilder av samme solnedgangen?! :lol: Da er du jo verre enn meg da jo! :D

Hvis jeg skulle velge en av disse til å ha på veggen, så blir det V1. Der likte jeg best farge, komposisjon og ikke minst formatet.

Nå skal du jo nordover så da kan du jo forsøke å slå meg fra natta 8-9.juni 2006 som ga 181 midnatsolbilder tatt fra hekken på M/S Midnatsol over Vestfjorden.

Roar

Å hainn dævven steike! ...ja, skal forsøke! Håper sola titter fram på turen da! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...