Emil C. Fredhammer Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Artig foto av den nye Fjellheisen! Fint at du har både nedgående og oppgående gondol i diagonal. Jeg har ikke kommet meg til å prøve nye Fjellheisen men tenker det blir en tur i sommer,dog med vidvinkel på montert sppeilrefleksen
h-a Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 Artig foto av den nye Fjellheisen! Fint at du har både nedgående og oppgående gondol i diagonal. Jeg har ikke kommet meg til å prøve nye Fjellheisen men tenker det blir en tur i sommer,dog med vidvinkel på montert sppeilrefleksen Hei, det er samme godol som er forstørret opp til 200%, og montert sammen med originalutsnittet.
Emil C. Fredhammer Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Artig foto av den nye Fjellheisen! Fint at du har både nedgående og oppgående gondol i diagonal. Jeg har ikke kommet meg til å prøve nye Fjellheisen men tenker det blir en tur i sommer,dog med vidvinkel på montert sppeilrefleksen Hei, det er samme godol som er forstørret opp til 200%, og montert sammen med originalutsnittet. Ok.
Anbefalte innlegg