Truman Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 www.mjnews.us tipper denne siden kommer til å bli "litt" utsatt for hackere. Spesielt når han skriver: "..For that reason, I have set up this website to serve as a source of official communications on my case. Any statement that does not appear on this website must be considered unauthorized. ..." En invitasjon for hackere å forandre på innholdet. Jeg er ingen hacker, men det kan late til at serveren ikke er veldig godt konfigurert. Ekstremt enkelt å finne ut OS/webtjener-versjon. I tillegg, som en gest, tilbyr han apache-manualen: www.mjnews.us/manual
MantaRay Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Ikke lenge før denne sida er full av photoshop-redigerte pedo-bilder med Mikkel Jakksønn på.
Lurifaksen Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 I tillegg, som en gest, tilbyr han apache-manualen:www.mjnews.us/manual Flott, akkurat det jeg trengte!
Vice Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 I tillegg, som en gest, tilbyr han apache-manualen:www.mjnews.us/manual Jeg synes det var hyggelig gjort jeg.
Langbein Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Se på det positive i det: Fyren bruker ihvertfall GNU/Linux. Det må være det smarteste han har gjort på mange år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå