Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Aldeles nydelig billedserie hvor jeg som eks fjellgeit føler fristelsen når jeg ser disse bildene . Velger meg v3 der satt komposisjonen som et skudd . Denne utsikten gir kløe i turfoten .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Svimlende....og ikke no for meg. Liker ikke tanken på at folk går ut på slike steder...

Men okke som, flotte bilder fra de store høyder med tilhørende landskap.

Har aldri hørt at noen har ramlet utfor her. Går masse folk her med unger og hunder. :)

Litt kjekt å kjenne suget i magen også da. Men det går ei grense for meg også, så Svolværgeita f.eks, skal få stå i fred for meg. :wow:

Takk takk for fin kommentar! :)

Lenke til kommentar

Aldeles nydelig billedserie hvor jeg som eks fjellgeit føler fristelsen når jeg ser disse bildene . Velger meg v3 der satt komposisjonen som et skudd . Denne utsikten gir kløe i turfoten .

Mvh

Alec

Hei Alec! :)

Jeg skulle mer enn gjerne tatt deg med på en tur, men det måtte vel bli en litt mindre strabasiøs en kanskje. Men jeg har et rikholdig utvalg av turer i alle vanskelighetsgrader å velge i. Bare si ifra en gang du er i Ålesund, så finner vi en tur som passer. :)

Veldig hyggelig at du stikker innom med en kommentar hver dag. :) Jeg setter stor pris på det!

Lenke til kommentar

 

Svimlende....og ikke no for meg. Liker ikke tanken på at folk går ut på slike steder...

Men okke som, flotte bilder fra de store høyder med tilhørende landskap.

Har aldri hørt at noen har ramlet utfor her. Går masse folk her med unger og hunder. :)

Litt kjekt å kjenne suget i magen også da. Men det går ei grense for meg også, så Svolværgeita f.eks, skal få stå i fred for meg. :wow:

Takk takk for fin kommentar! :)

Det høyeste fjellet på øya er 497m....det er er vel høyt det for deg..;)?

Lenke til kommentar

Nydelige naturbilder Helene. Du har fått fram høyden, så man nesten kan kjenne suget. Det er ikke alltid lett å få til. Flotte farger.

 

Tusen takk Lisbeth! :)

Du har helt rett, det er ikke lett å få til på foto dette med å vise hvor bratt det egentlig er. En blir ofte skuffet når man ser bildet etter man kommer hjem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...