Fredrik N. Skrevet 12. juni 2016 Skrevet 12. juni 2016 Imponerende skue dette, Torhild! Flott bilde, men flekkene på himmelen var litt forstyrrende. Mvh Fredrik 1
Torhild Jansen Skrevet 12. juni 2016 Forfatter Skrevet 12. juni 2016 Imponerende skue dette, Torhild! Flott bilde, men flekkene på himmelen var litt forstyrrende. Mvh Fredrik Takker ... ja de skulle vært klonet vekk. Det er måker
Roar Kneppen Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Rett og slett herlig av gråhegra som jeg antar letter fra "juletretoppen" her. Muligheten for en forsiktig lysning av de mørke feltene under vingene separat er nok mulig - men er det nødvendig? Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Skrevet 13. juni 2016 Rett og slett herlig av gråhegra som jeg antar letter fra "juletretoppen" her. Muligheten for en forsiktig lysning av de mørke feltene under vingene separat er nok mulig - men er det nødvendig? Roar Takk skal du ha - synes hegren er en staselig fugl ... og her har jeg lysnet en del, men kunne kanskje gjort mer bilde er tatt på kveldstid i motlys.
Torhild Jansen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Skrevet 13. juni 2016 Et blinkskudd-spør du meg Takk takk
okjo Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Det virker nesten litt naturstridig og klønete å se hegra med sine lange ben lande og ta av fra trærne, men det er der de både holder til og bygger reir når det er sesong for det. Fin og artig situasjon du har fanget der den tar av fra de tynne grantretoppene..veldig bra! Mvh Oddmund
Torhild Jansen Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Skrevet 13. juni 2016 Det virker nesten litt naturstridig og klønete å se hegra med sine lange ben lande og ta av fra trærne, men det er der de både holder til og bygger reir når det er sesong for det. Fin og artig situasjon du har fanget der den tar av fra de tynne grantretoppene..veldig bra! Mvh Oddmund Tusen takk for kommentaren
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Flott gilde av hegren der den viser sin imponerende fjærdrakt . Flott komponert og med en fin kameravinkling . Mvh Alec
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Skrevet 14. juni 2016 Flott gilde av hegren der den viser sin imponerende fjærdrakt . Flott komponert og med en fin kameravinkling . Mvh Alec Tusen takk
sussss Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 Det var da lige så den skyggede for solen..rigtig flot taget :-) Mvh Suss
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Skrevet 14. juni 2016 Det var da lige så den skyggede for solen..rigtig flot taget :-) Mvh Suss Takk takk
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Skrevet 14. juni 2016 Imponerende skue, - og bilde. Mvh Ragnar Tusen takk
Anbefalte innlegg