Gå til innhold

Lumia 950/640/iPhone 5s/nexus 5x


Anbefalte innlegg

Hei. Dama trenger ny telefon. Vi har sett litt rundt og ho har plukket ut disse 4 som mulig neste telefon. Pris er maks 3000kr. Enten ny eller brukt. Ho liker iOS men er nysgjerrig på Wp og android. Det bør være et OK eller bedre kamera.

Det negative med iPhone 5s er jo alderen og størrelsen 16gb Eneste vi har funnet er 16gb som ikke er 2 år gamle på Finn. Men så lenge den ikke lagger så bryr ho seg ikke om alderen.

 

Hva tenker dere?

Endret av Tasaran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Nexus 5x er en bra telefon og på papiret en del bedre enn iPhone 5s. Men hvis hun vil unngå lagg er dessverre iPhone den eneste som kan tilby det. Har selv hatt Nexus 5x og var fornøyd med den, men har du først vent deg til iOS så er det er ork å bytte.

 

Lumia klarer jeg dessverre ikke å anbefale lenger. Bra telefoner, og bra OS, men det er for mye bugs og for mange essensielle apper som ikke er der ennå. Får dessverre inntrykk av at Microsoft også har gitt litt opp.

 

Lumia 640 er en bra telefon til prisen, men får du en iPhone 5s til 2000 kr, ville jeg nok heller ha gått for den.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Grunnen til Wp er prisen. 1300 for 640 og mange 950 til 3000kr på Finn. Da har du bra kamera. Når det kommer til 5s så ligger det de fleste på 32gb på Finn til 3 4 5 tusen og er enten feil på dem eller 2 år gammelt. Tenker da batteriet er dårlig.

Overlever nok med 16 GB da vi har Telenor sky og for 10kr i mnd så får vi 50gb iCloud. Våre tanker. Også liker ho at

Nexuses er en arounder tenker vi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Kameraet på Lumia 640 kan ikke måle seg med iPhone 5s. Men den er billigere. Lumia 950 er dessverre ikke så bra som mange ønsker å tro. Det er mye bugs, og selv WP entusiastene er litt i ferd med å gi opp. Tro meg, jeg er en av dem. Kameraet er bra på foto, men rett og slett dårlig på videoopptak. Så alt i alt får du nok mer for pengene i en Nexus 5x.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...