Gå til innhold

The shadow and me


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantasifullt, flott bilde av ei fotogen og flott kreativ dame.. :)

Må innrømme at jeg måtte fundere noen sekunder på hvordan du gjorde det.. :)

Litt tøft å legge ut selfier, tror jeg holder meg unna det.. :hrm:

Ha ei fin (foto)helg!

Hei Fredrik!  Tusen takk for koselige ord. :)

Det var jo litt moro at du måtte fundere litt da.

Du er ikke alene om å være pysete med å legge ut selfie, kanskje er vi litt rare vi fotografer i så måte.

Det var jo ikke rare selfien dette da, men et lite inntrykk av meg får dere jo.:)

Lenke til kommentar

Synes dette var både kreativt og koselig:-)

Om du ikke trives på film, så er det litt moro og prøve slikt. Selfie var en skikkelig barriere for meg, men turde til slutt:-) (selv om det er litt vel kunstnerisk...)

Ikke mye som slår et kjøkkenbord ved vinduet, noe jeg dessverre ikke har nå. Beste plassen i huset!

Lenke til kommentar

Synes dette var både kreativt og koselig:-)

Om du ikke trives på film, så er det litt moro og prøve slikt. Selfie var en skikkelig barriere for meg, men turde til slutt:-) (selv om det er litt vel kunstnerisk...)

Ikke mye som slår et kjøkkenbord ved vinduet, noe jeg dessverre ikke har nå. Beste plassen i huset!

 

Har du ikke kjøkkenbord, eller har du ikke vindu...eller har du ikke kjøkkenbordet ved vinduet? ;) Liker å sitte der ja. :)

Du er jo en flott og mandig fyr som egner seg godt på film du! Kom gjerne med flere kreative selfier!

Lenke til kommentar

 

Synes dette var både kreativt og koselig:-)

Om du ikke trives på film, så er det litt moro og prøve slikt. Selfie var en skikkelig barriere for meg, men turde til slutt:-) (selv om det er litt vel kunstnerisk...)

Ikke mye som slår et kjøkkenbord ved vinduet, noe jeg dessverre ikke har nå. Beste plassen i huset!

 

Har du ikke kjøkkenbord, eller har du ikke vindu...eller har du ikke kjøkkenbordet ved vinduet? ;) Liker å sitte der ja. :)

Du er jo en flott og mandig fyr som egner seg godt på film du! Kom gjerne med flere kreative selfier!

Har ikke kjøkkenbord, men har vindu....Vokste opp med en mor som hadde fast plass ved kjøkkenbordet ved vinduet. Var alltid trygt og godt og vite hun satt der:-)

Når det gjelder beskrivelsen, så må du ha sett på feil selfie....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et virkelig kreativt selfie/refleksjons/skygge/interiørbilde .

En fin stemning ved kjøkkenbordet når du går gjennom dagens fotofangst .

Flott fanget og flott i s/hv .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Et virkelig kreativt selfie/refleksjons/skygge/interiørbilde .

En fin stemning ved kjøkkenbordet når du går gjennom dagens fotofangst .

Flott fanget og flott i s/hv .

 

Mvh

Alec

 

Jeg funker ikke i farger, så s/hv var et must. Hyggelig at du likte det. Jeg satt der bare, og så så jeg hvordan solen skinte gjennom håret mitt og tenkte kanskje det kunne blitt et litt kult motlysbilde, og så oppdaget jeg skyggen på veggen og bildet ble slik :)

Tusen takk for finfin kommentar!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...