Niklasp Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Endelig har vi fått Oculus Rift til kontoret.UNBOXING: Denne esken har vi ventet på i tre år
dickidickdickens Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Såny sine brilla har ikkje samme specen. De har 960xRGBx1080 per øye og 120Hz. 1
fjarle Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 (endret) dickdickdickens: Jaggu! Den har 90 eller 120 Hz native, ser jeg. Sjekket en haug VR-sett for noen uker siden, og konkluderte med at de var i omtrent samme nabolag hele bunten. Her må jeg ha blandet sammen. Oppdaterer artikkelen Endret 31. mai 2016 av fjarle
hsdhsfhsf Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 synd å vente så lenge og finne ut at htc har kuppet hele vr markedet allerede.... 1
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 dickdickdickens: Jaggu! Den har 90 eller 120 Hz native, ser jeg. Sjekket en haug VR-sett for noen uker siden, og konkluderte med at de var i omtrent samme nabolag hele bunten. Her må jeg ha blandet sammen. Oppdaterer artikkelen og i tilleg, den er ikke ekte 90 eller 120 hz, det er 45 og 60 som det er gjort noe frame dobbling greier med for at det skal føles bedre ut, men 90hz på PS VR er ikke like bra som 90hz i Oculus eller Vive
Derek Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Drit i dette gimmicky greia. Vent heller 2-3 år før VR markedet får et skikkelig fotfeste, om det da i det hele tatt kommer til å skje. Jeg er i alle fall en forsiktig optimist.
blind&gal sløvhjerne Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 gleder meg til å se mer av dette, utboksingen var ren p0rn. Let's see some HardCore
iernie Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Fikk min i starten av april. Jeg er fornøyd, i hvert fall i forhold til DK1. Men de er nok ikke i mål med VR helt enda. Ingen av produsentene.
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 synd å vente så lenge og finne ut at htc har kuppet hele vr markedet allerede.... Med tanke på hvordan Oculus har vært i det siste så driter jeg i om Rift flopper helt så lenge VR i seg selv gjør det bra.
blind&gal sløvhjerne Skrevet 1. juni 2016 Skrevet 1. juni 2016 Dagens VR er uoffisielt en suksess sett i forhold til tidligere tiders forsøk på forbrukerVR, uoffisielle anslag gir GearVR 1 million+, Cardboard 1 million+, Vive 60 000+, Rift 120 000+, dk1 og dk2 200 000+, og diverse andre VRbriller whatever+ PlaystationVRs salgstall kommer muligens til å overgå de andre når den kommer i oktober.
AdNauseam Skrevet 6. juni 2016 Skrevet 6. juni 2016 (endret) og i tilleg, den er ikke ekte 90 eller 120 hz, det er 45 og 60 som det er gjort noe frame dobbling greier med for at det skal føles bedre ut, men 90hz på PS VR er ikke like bra som 90hz i Oculus eller ViveDet kalles bevegelsesinterpolering. Til tross for hva jeg var overbevist om, så tyder det på at Sony's VR faktisk vil støtte 120 Hz fra konsollen. Ikke utenkelig at de laget maskinens maskinvaregrensesnitt kapabel for å takle dette, det eneste de trenger å gjøre er å sette på en kontakt som er tilstrekkelig for oppgaven. Det er mulig det medfører en reduksjon i oppløsning dog. EDIT: Det går rykter om at Sony slipper en oppdatert PS4 med oppgradert maskinvare som både har mer prosesseringskraft og vil støtte høyere oppløsning/oppdateringsfrekvens. Ryktene omtaler navnet "PlayStation 4K" som i seg selv er en litt kul navnevri. Bare synd den aldri vil leve opp til navnet. Endret 6. juni 2016 av AdNauseam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå