Gå til innhold

Reklame!


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal jeg gidde å betale for et reklamefritt tek.no når jeg fremdeles må se reklame?

 

Jeg har slått på og av alt som er av innstillinger for å slippe å se dritten men enda så er det en annonse med annonsørinnhold fra Telia som preger siden når jeg kommer innpå om dagen. Jeg vurderer sterkt å avslutte mitt ekstra abonnement, ikke bare som følge av dette men det er mer som at dette er dråpen som fikk begeret til å flyte over.

 

-S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal jeg gidde å betale for et reklamefritt tek.no når jeg fremdeles må se reklame? Jeg har slått på og av alt som er av innstillinger for å slippe å se dritten men enda så er det en annonse med annonsørinnhold fra Telia som preger siden når jeg kommer innpå om dagen. Jeg vurderer sterkt å avslutte mitt ekstra abonnement, ikke bare som følge av dette men det er mer som at dette er dråpen som fikk begeret til å flyte over. -S

 

Hei, Sirillion! Den boksen skal vi få fjernet ASAP for ekstra-brukere. Jeg prater med utviklingsgjengen vår, så får vi noen til å se på dette så fort som mulig :) 

 

Mvh

 

Niklas Plikk, nyhetssjef i Tek.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...