Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2016 Skrevet 24. mai 2016 Den har kanskje dårlig syn siden den har så lange følehorn hvilket er grunnen til at jeg lar være å foreslå beskjæring oppe av det store uskarpe feltet som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet. Vanskelig å sløre ytterligere uten at horna følger med også. Det er noe av grunnen til at jeg foretrekkr tele og avstand på slike motiver for da er det lettere å få full skarphet over hele. Bedre å croppe litt i etterkant. Men modellen ble jo skarp og detaljert i fint lys og farger - og det er jo hovedsaken. Roar
Lars R B Skrevet 24. mai 2016 Forfatter Skrevet 24. mai 2016 Den har kanskje dårlig syn siden den har så lange følehorn hvilket er grunnen til at jeg lar være å foreslå beskjæring oppe av det store uskarpe feltet som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet. Vanskelig å sløre ytterligere uten at horna følger med også. Det er noe av grunnen til at jeg foretrekkr tele og avstand på slike motiver for da er det lettere å få full skarphet over hele. Bedre å croppe litt i etterkant. Men modellen ble jo skarp og detaljert i fint lys og farger - og det er jo hovedsaken. Roar Takk for tilbakemeldingen. :-) Synes det var litt vanskelig å beskjære dette bildet og fortsatt ha gresshoppa i hovedfokus. Orginalbildet har gresshoppa mer i midten. men prøvde å få frem litt mer detaljer på gresshoppa. Har tatt bilde med manuelle innstillinger med Samsung Galaxy S7.
Anbefalte innlegg