Gå til innhold

Here comes å Banana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kom vel noe godt ut av det, for du lærte vel hvordan bananer egentlig skal skrelles ?

Et godt øyeblikksbilde dette, og selv om du sikkert har valgt en rask lukkertid så fikk du til den lille uskarpheten på bananen som tydelig forteller at den er i fart. Hvorfor bildet ikke ble kommentert forrige gang du la det ut er ikke helt enkelt å forstå.

Mvh Ragnar

Skrevet

Det kom vel noe godt ut av det, for du lærte vel hvordan bananer egentlig skal skrelles ?

Et godt øyeblikksbilde dette, og selv om du sikkert har valgt en rask lukkertid så fikk du til den lille uskarpheten på bananen som tydelig forteller at den er i fart. Hvorfor bildet ikke ble kommentert forrige gang du la det ut er ikke helt enkelt å forstå.

Mvh Ragnar

Når det gjelder lukker og blender så styres det av kamera. Jeg bare setter ISO, fotograferer i RAW innstilt på P = program.

Funker som regel for meg som lager bildene i etterarbeidet.

Roar

Skrevet

Ser på komposisjonen som er bra men tenkte det kunne vært fint i svart/hvitt så blir det et mer grafisk uttrykk.. men det er min smak :)

Nå har du fått svarthviten din, men ikke helt sikker på lyset for apetrynet var litt vanskelig.

Roar

Skrevet

Fint fanget, den lille bevegelsesuskarpheten på bananen gjorde det lille ekstra. Begge versjoner er fine, men detaljene på apen ble bedre i s/hv.

Jeg lar oftest iso være i auto (ikke nattbilder) og stiller blender og lukker manuelt, og raw selvfølgelig.

Mvh Oddmund

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flott fanget situasjon hvor apen har skjønt hvordan han skal få gratis bananer .

Likte best v1 .

Mvh

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...