Gå til innhold

Vår i fjordnorge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke var...vinter forår..:-) ser koldt ud ude bag ved..også det grønne foran..hilsen Suss

Det er sånn våren/foråret er her på Sunnmøre. En dag kan det være 20 grader og sommervarmt, den neste dag snur vinden fra nord og vi har plutselig bare 5 grader.  Det er ikke mange ukene siden det faktisk snødde her. :confused:  Så snøen du ser i fjellene er nok ganske fersk :)

Skrevet

Fint du plasserte bjerkestammen så langt til venstre for nå ble faktisk blikkfanget laangt innover i fjorden.

God skarphet på bjerka, men uten at det ble så aller værst på fjord og fjell heller.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Velkomponert vil jeg si. Det er alltid et vurderingsspørsmål hvor dominerende en trestamme/event. annet element skal ha i forhold til resten i et landskapsbilde. Her har du latt den være kraftig, noe som henleder oppmerksomheten like mye på den som det vakre landskapet bakover. Bjørkestammer er imidlertid vakre, så den og lauvet fortjener oppmerksomheten i dette tilfellet.

Mvh Ragnar

• Liker 1
Skrevet

Fint du plasserte bjerkestammen så langt til venstre for nå ble faktisk blikkfanget laangt innover i fjorden.

God skarphet på bjerka, men uten at det ble så aller værst på fjord og fjell heller.

Roar

Prøvde å la bjørka og det fine lysegrønne løvet få spille hovedrollen, og samtidig la seeren få se hvilket fantastisk landskap den står og skuer utover.  :)

Takk skal du ha for fin kommentar! :w00t:

Skrevet

Velkomponert vil jeg si. Det er alltid et vurderingsspørsmål hvor dominerende en trestamme/event. annet element skal ha i forhold til resten i et landskapsbilde. Her har du latt den være kraftig, noe som henleder oppmerksomheten like mye på den som det vakre landskapet bakover. Bjørkestammer er imidlertid vakre, så den og lauvet fortjener oppmerksomheten i dette tilfellet.

Mvh Ragnar

Ja, det kan ofte være litt vrient å finne ut hvor mye en skal ta med av sånne stammer i et bilde.  Her lot jeg den spille hovedrollen...jeg er jo veldig glad i bjørkelegger...og det nydelige lysegrønne løvet som bare finnes om våren måtte også få være med, samtidig som den nydelige Hjørundfjorden strekker seg vakkert innover i bildet.  Jo, ble fornøyd her! :D

Tusen takk for fin kommentar Ragnar! :)

Skrevet

Bjørk i finvér, veldig bra at du fikk så godt frem detaljene på trestammen. Fin dybde innover i bildet. Bra!

Mvh Oddmund

• Liker 1
Skrevet

Bjørk i finvér, veldig bra at du fikk så godt frem detaljene på trestammen. Fin dybde innover i bildet. Bra!

Mvh Oddmund

Takk skal du ha Oddmund! Det er på veg opp Leirvågfjellet dette. Finvær...tja det regnet ihvert fall ikke, men fy for en kald vind på toppen!

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flott komponert landskapsbilde med en fin innramming av bjørken og trærne .

Flotte og majestetiske fjell i bakgrunnen .

Mvh

Alec

Skrevet

Flott komponert landskapsbilde med en fin innramming av bjørken og trærne .

Flotte og majestetiske fjell i bakgrunnen .

Mvh

Alec

Takk skal du ha Alec! Jeg tenkte kanskje noen ville synes det var litt mye stamme i bildet, men heldigvis var valget mitt av utsnitt riktig.:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...