Jimmyag Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Det var så koselig bilde! blinkskudd. Kjempe bra. Torhild. :-)
Torhild Jansen Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Skrevet 21. mai 2016 Det var så koselig bilde! blinkskudd. Kjempe bra. Torhild. :-) Tusen takk
Ragnar Skj Skrevet 21. mai 2016 Skrevet 21. mai 2016 Ikke ofte jeg ser denne varianten. Godt sett av fotografen. Mvh Ragnar 1
Torhild Jansen Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Skrevet 21. mai 2016 Ikke ofte jeg ser denne varianten. Godt sett av fotografen. Mvh Ragnar Takk takk
Torhild Jansen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Skrevet 22. mai 2016 Enig, veldig bra...swan picture M v h Leif Takk takk Leif
Roar Kneppen Skrevet 22. mai 2016 Skrevet 22. mai 2016 Spurte du om den hadde noen søsken? Om ikke annet så var den aleine her. men svaner lever stort sett i par som holder sammen hele livet. Fint plassert i flata i godt lys og ditto skarphet som henter farger og detaljer. Kanskje misforsto jeg så det er en liten en bak der? Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Skrevet 22. mai 2016 Spurte du om den hadde noen søsken? Om ikke annet så var den aleine her. men svaner lever stort sett i par som holder sammen hele livet. Fint plassert i flata i godt lys og ditto skarphet som henter farger og detaljer. Kanskje misforsto jeg så det er en liten en bak der? Roar Det lille nøste som er gjemt i fjærene til mor er enebarn i år, de pleier jo å ha flere små, men villminken er en ubarmhjertig lystmorder, og har kanskje vært aktiv i år og
Anbefalte innlegg