Gå til innhold

En enkel blomst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her tror jeg du burde plassert den litt lenger ned på venstre ramme og unngått hjørnet hvilket hadde økt spenningen betraktelig.

Det grønne bladet danner dessuten linje direkte ut i krysset.

Du kunne jo bare ha beholdt stilkene og klona vekk resten da du likevel har sløra ut bakgrunnen. Det ville gjort det lettere å få den rent ut fra venstre ramme med litt luft opp til hjørnet. Utover det funker jo både den skarpe og den mindre skarpe blomsten helt fint.

Men jeg ser jo at de andre liker dette så da så.

 

Roar

Lenke til kommentar

Her tror jeg du burde plassert den litt lenger ned på venstre ramme og unngått hjørnet hvilket hadde økt spenningen betraktelig.

Det grønne bladet danner dessuten linje direkte ut i krysset.

Du kunne jo bare ha beholdt stilkene og klona vekk resten da du likevel har sløra ut bakgrunnen. Det ville gjort det lettere å få den rent ut fra venstre ramme med litt luft opp til hjørnet. Utover det funker jo både den skarpe og den mindre skarpe blomsten helt fint.

Men jeg ser jo at de andre liker dette så da så.

 

Roar

 

Neida, dine betraktninger og forslag til endringer er absolutt berettiget. Er ellers fornøyd med bildet ift utsnitt, skarphet og bakgrunn (som for øvrig er plen og sløret ut som du nevner). Skulle gjerne hatt stilkene ut på øvre venstre ramme i stedet for ut mot hjørnet.

Skj

Lenke til kommentar

Blomsten er flott foreviget, men Roar har (som vanlig) et poeng om at bladet og knoppen i hjørnet forstyrrer, og at det hadde blitt et renere utrykk med nedtoning der..det spørs hvor mye arbeid en skal legge i det.

Mvh Oddmund

 

Takker Oddmund. Ja bildet er teknisk godt (etter mine forutsetninger), men er gald for å få kommentarer fra Roar. Har lært utrolig mye av hans kommentarer, både til egne og andres bilder. Fin og konstruktiv kommentar fra deg også Oddmund.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...