Gå til innhold

Finanstilsynet skal underlegges EU


Anbefalte innlegg

Har politikerne gått av skaftet?

Er skaftet ødelagt?

 

Hvorfor er ikke dette i alle nettaviser?

 

Saken her har flere hundre kommentarer.

 

 

Første gang Grunnlovs-bestemmelse brukes i EØS-avtalen:
Nei til EU i harnisk: Regjeringen vil oppgi norsk suverenitet over finanstilsynet Regjeringen går inn for en av de største avgivelsene av suverenitet siden inngåelsen av EØS-avtalen:
 
Øverste myndighet for norsk finanssektor flyttes til Brussel og Luxembourg.

 

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/05/12/195216363/nei-til-eu-i-harnisk-regjeringen-vil-oppgi-norsk-suverenitet-over-finanstilsynet

Endret av kgslask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

Har politikerne gått av skaftet?

Er skaftet ødelagt?

Trenger du virkelig spørre? :)

 

Ellers er det jo litt morsomt at vi snart skal feire grunnloven, en grunnlov som i stor grad har blitt umyndiggjort av politikerne.

 

MEN: ABC Nyheter skal ha kudos for å skrive om dette. 

Lenke til kommentar

 

Har politikerne gått av skaftet?

Er skaftet ødelagt?

Trenger du virkelig spørre? :)

 

Ellers er det jo litt morsomt at vi snart skal feire grunnloven, en grunnlov som i stor grad har blitt umyndiggjort av politikerne.

 

MEN: ABC Nyheter skal ha kudos for å skrive om dette. 

 

 

Trenger vel ikke spørre, men spørsmålene er ment som opplysning eller å vekke interesse.

Er ikke dette et viktig tema så vet ikke jeg.

 

Vi er i ferd med å overlate alt til EU og sitte igjen som slaver for ren pengemakt.

Det er ikke moro feire 17. mai under sånne forutsetninger. Gå rundt å late som alt er såre vel.

 

Jeg forstår godt at noen velger å erklære seg statsløs ved å brenne passet foran stortinget.

(og jeg vet om minst 3 til som har gjort tilsvarende).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Trenger vel ikke spørre, men spørsmålene er ment som opplysning eller å vekke interesse.

Er ikke dette et viktig tema så vet ikke jeg.

Det er et veldig viktig tema, så jeg synes det er veldig underlig at media ikke blåser opp overskrifter om dette.

 

Vi er i ferd med å overlate alt til EU og sitte igjen som slaver for ren pengemakt.

Det er ikke "pengemakta" jeg er redd for, det er de udemokratiske slampene som vil frata oss vår frihet. Det er politikerne som sitter med ansvaret, ikke "pengemakta".

 

Det er ikke moro feire 17. mai under sånne forutsetninger. Gå rundt å late som alt er såre vel.

Man burde egentlig gått med med sørgebånd på nasjonaldagen og ropt ut "kondolerer med dagen", for grunnloven er tilnærmet død og begravet.

 

Jeg forstår godt at noen velger å erklære seg statsløs ved å brenne passet foran stortinget.

Det er en modig handling, men politikerne bryr seg nok katta om det.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Dette er en trist nyhet for grunnloven og norsk selvstendighet. Er vel i grunn bare starten går jeg ut i fra.

 

Tja, hvor var starten?

Var det da Gro og gjengen skrev under på EU-medlemskapet uten å spørre folket, i 1994 på Korfu?

Endret av kgslask
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...