Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Lækkert bilde Takk takk Kjell Stian! Fin plass dette, har du vært der?
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Flott bilde med stram og fin komposisjon ! Takk takk Tove!
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Det er delvis firkanta, jo. Pent plassert i flata der det står og glanar utover tomt hav. Lys, skarphet, farger og detaljer blir det vanskelig å klage på. Håpa på å arrestere deg på horisonten, men den var jaggu rett den au. Roar 1
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Det er delvis firkanta, jo. Pent plassert i flata der det står og glanar utover tomt hav. Lys, skarphet, farger og detaljer blir det vanskelig å klage på. Håpa på å arrestere deg på horisonten, men den var jaggu rett den au. Roar Hei, restene av gamlefyret ser du til høyre for det nye, denne rustgreia nede på berga ved sjøen. Det fyret var rundt! Synd du ikke fant noe å pirke på,...jeg fant noe sjøl når jeg fikk det opp på stor skjerm på jobb.. (nå kan du lure nå! )
jarle-60 Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Kan ikke beskylde deg for mittstilt i dag. Flott bilde og komposisjon. Fyret som skaper kontrasten og det lille som er dramatikk i bildet. Må bare bli sånn på slike flotte dager. 1
kjellst Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Lækkert bilde Takk takk Kjell Stian! Fin plass dette, har du vært der? Nei. ble sittenes i Lundeura hele helga jeg var der i fjor. Men har sett og hørt det er en fin tur dit 1
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Kan ikke beskylde deg for mittstilt i dag. Flott bilde og komposisjon. Fyret som skaper kontrasten og det lille som er dramatikk i bildet. Må bare bli sånn på slike flotte dager. Hehe, nei hvis noen synes dette er midtstilt så kan de umulig være edru!
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Lækkert bildeTakk takk Kjell Stian! Fin plass dette, har du vært der? Nei. ble sittenes i Lundeura hele helga jeg var der i fjor. Men har sett og hørt det er en fin tur dit Fikk du sett og fotografert lunden da? Kjempesøt og dødssjarmerende liten skapning. Vi gikk først ned til fyret og så bort i Lundeura, vi satt der ei lita stund. Vi så en fugl i full spikar forbi oss, men så skjedde det ikke mer. Vi vurderte å gå igjen, men plutselig skjedde det ting og de kom inn! Åhh! så gøy det var! Jeg har ikke objektiv til fuglefoto, så fotofangsten ble ikke noe særlig, men opplevelsen ble fin!
Rolf Kristensen Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Ett flott bilde. Det eneste som mangler er ett skip ute i horisonten på venstre side, men en kan ikke få alt her i verden Mvh. Rolf 1
Lasse Lindgren Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Som vanelig fra deg Helene , er helt topp dette . 1
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Fyr her og fyr der, fotogene er de alle sammen, og tar seg vakkert ut mot havet. God komp. Mvh Ragnar 1
okjo Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Velkomponert bilde av fyret, ser skikkelig stilig og funkis ut. Har vært noen turer på Runde (to i vår) men aldri vært ned til fyret. Sist jeg var ut der så jeg bare en lunde som kom inn og landet, den fikk jeg ikke bilde av, så det blir en tur til. Bra trim å slite seg opp kneika med blytung fotosekk Mvh Oddmund 1
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Snasent bilde, Helene! Takk takk Fredrik
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Ett flott bilde. Det eneste som mangler er ett skip ute i horisonten på venstre side, men en kan ikke få alt her i verden Mvh. Rolf Kunne jo stått og venta på et skip, men er redd det kunne blitt ei stund.. Takk for fin tilbakemelding!
Fotoskrulla Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Som vanelig fra deg Helene , er helt topp dette . Å,det kan nå være litt ymse fra min side også. Men takk få mye for finfin tilbakemelding
Anbefalte innlegg