Albert Andersson Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Hei, Eriknor. Imponerende bra bilde av låvesvale ! Denne fuglearten er vanskelig å fotografere, da de flyr "på kryss og tvers" og sjelden sitter i ro. Skarphet, farger, lys og bakgrunn er meget bra ! M v h Albert.
eriknor Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Skrevet 7. mai 2016 Takk for det Albert. Virker som jeg kom over et par som likte å sitte og posere.
Roar Kneppen Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Sett rett forfra minner denne låvesvala svært mye om trådhalesvale som jeg var så heldig å få på brikka borti Goa en gang. Eneste gang jeg har sett den, men bildene ble ikke helt topp. Denne er imidlertid helt perfekt i fint lys og ditto skarphet som henter farger og detaljer. Skikkelig blank i øyet så kanskje den var på pøbb igår? Roar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Skrevet 7. mai 2016 Meget godt portrett av låvesvalen, som for øvrig ennå er å se, selv om antallet har gått ned de senere år. Taksvalen derimot er det lenge siden jeg har observert. Mvh Ragnar
Anbefalte innlegg