Roar Kneppen Skrevet 3. mai 2016 Skrevet 3. mai 2016 Det treet har tydeligvis hatt sidevind så det holder. Funker gjør det som det er også, men jeg synes treet innbyr til plassering i venstre halvdel av bildet nær det gyldne snitt slik at det føles som det er på vei inn i bildet i vår leseretning da vi jo leser bilder som vi leser bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Her ber jo faktisk treet form om noe slikt også. Flott lysbruk i bildet. jeg liker strukturen i bakgrunnen også. Roar 1
jarle-60 Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Skrevet 3. mai 2016 Dette var flott synes jeg:) Takker så mye.
jarle-60 Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Skrevet 3. mai 2016 Det treet har tydeligvis hatt sidevind så det holder. Funker gjør det som det er også, men jeg synes treet innbyr til plassering i venstre halvdel av bildet nær det gyldne snitt slik at det føles som det er på vei inn i bildet i vår leseretning da vi jo leser bilder som vi leser bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Her ber jo faktisk treet form om noe slikt også. Flott lysbruk i bildet. jeg liker strukturen i bakgrunnen også. Roar Takker for kommentar Roar.
jarle-60 Skrevet 3. mai 2016 Forfatter Skrevet 3. mai 2016 herlig bilde. liker lys,komp og struktur Takker for en hyggelig kommentar.
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 Vellykket og effektfull etterbehandling fremhever treets "ensomhet". Mvh Ragnar 1
jarle-60 Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Skrevet 4. mai 2016 Vellykket og effektfull etterbehandling fremhever treets "ensomhet". Mvh Ragnar Takker så mye for kommentaren Ragnar.
HD-cam Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Veldig fint bilde med flott effekt med bruk av lys & struktur i bakrunnen. Kunne du si litt om hvordan det er tatt/laget? Ser ut som at det enten er bilde av et lysbilde av et tre vist på en vegg med "sturktur" i hvitmalingen, eller gjennom et vindu/glassplate med struktur - eller er effektene med struktur/lys laget i etterbehandling?
Anbefalte innlegg