Toketorp Skrevet 11. april 2016 Forfatter Skrevet 11. april 2016 Stilsikkert, både båt og "naust". Flott å se. Takker, ja "naustet" sto ikke tilbake for båten. Det kunne nok vært litt mer luft under båten (bilde nr. 2), men den sto i et slags arbeidsrom med mye rot i forgrunnen.
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Skrevet 11. april 2016 Hvis mulig kunne jeg tenkt meg at du hadde fått detaljene i båtens treverk enda litt bedre fram. Snakker bare om V1 her. En beskjæring ville jeg tatt rett på oversiden av den hvite stripa for det vil øke spenningen i bildet. Ellres OK utsnitt og komp. Roar
Toketorp Skrevet 11. april 2016 Forfatter Skrevet 11. april 2016 Hvis mulig kunne jeg tenkt meg at du hadde fått detaljene i båtens treverk enda litt bedre fram. Snakker bare om V1 her. En beskjæring ville jeg tatt rett på oversiden av den hvite stripa for det vil øke spenningen i bildet. Ellres OK utsnitt og komp. Roar Enig, tenkte det samme etter at jeg så bildet på skjermen her. Da ville jeg også fått bort "rotet" på venstre side.
Anbefalte innlegg