Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nye bekjentskaper, veldig trasig


Anbefalte innlegg

Føler jeg ikke har plass, tid eller energi til å stifte nye bekjentskaper.

Synes det er vanskelig nok å opprettholde kontakten med flere enn 3-4 personer.

Når det kommer en ny person inn i bildet som vil avtale noe (lunsj, kino, drikking, lignende) så føler jeg at jeg umulig kan ta meg tid til det. Føler ikke jeg kan legge noen som helst planer uten å droppe andre planer.

 

Jeg gidder ikke å bli kjent med nye folk. Nye ting å forholde seg til, forskjellige holdninger som jeg må godta, diverse kritikk jeg må tåle. Nei det er faen meg uaktuelt å bli kjent med noen nye føler jeg.

 

Jeg er drit lei folk generelt. Jeg har jobbet ganske hardt for å bli venneløs. Isolert meg. Takket nei til alt. Spiser lunsj alene på jobben hver dag. Heller det enn å tvinge fram noe smalltalk og høflighetsfraser.

 

Ønsker kun å beholde to stykk bestekompis og dama mi. Disse takker jeg ikke nei til.

Jeg henger gjerne med vennene hennes for de blir liksom ikke mine og de kommer ikke direkte til å spise av tiden min uten at dama er tilstede.

 

Er jeg helt sykt eremitt eller? Jeg klarer bare ikke å forholde meg til folk over tid.

Når jeg er alene så er jeg veldig produktiv. (typ 12 timer i strekk med kreative prosjekt osv) Så folk spiser jo tiden jeg liker å gjøre noe fornuftig med rett og slett og jeg lar bare nære venner få lov til det...



Anonymous poster hash: 2810c...84f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...