joffe11 Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hei Jeg har et Abit IC7-G. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vifte til cpu'en. Kjøpte meg en vifte fra komplett en EKL PAPST Vifte 80x80 m/5,25" kontakt. Det funket ikke så bra, det var en helt anne plugg enn den som skal inn i hovedkortet for å styre vifta. Noen som vet hva den kontakten heter. Evnt hvilken vifte må jeg kjøpe for å kunne bytte ut vifta på min 3.2ghz boxed? Takker for svar
Ravenlord Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hei Jeg har et Abit IC7-G. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vifte til cpu'en. Kjøpte meg en vifte fra komplett en EKL PAPST Vifte 80x80 m/5,25" kontakt. Det funket ikke så bra, det var en helt anne plugg enn den som skal inn i hovedkortet for å styre vifta. Noen som vet hva den kontakten heter. Evnt hvilken vifte må jeg kjøpe for å kunne bytte ut vifta på min 3.2ghz boxed? Takker for svar Først feil plass å poste dette men men .Bruker bare kalle den 3 pins viftekontakt. Og det med ny vifte skal du overklokke ? tåler du noe bråk??
harald_ Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 (endret) Det du har kjøpt er en kabinett vifte. Du kan godt bruke denne vifta, men du må ha en kjøleribbe i tillegg. SLK-947 for eks. Det hadde kanskje ikke gjort noe med en 92mm vifte. Da kunne du hatt en som gikk saktere... Endret 20. november 2003 av m3gSe|v
joffe11 Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Ok, sorry for feilpostingen. Hadde ikke tenkt å overklokke i utgangspunktet. ( Har ikke behov for det foreløpig). Ønsker å fjerne støyen fra den jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå