hilsen Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 kommer ikke opp på internett etter oppgradering Bruker 3com porten med drivere fra asus cd-en Trenger tips
hilsen Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Hellå- Er ikke lan porten på hovedkortet det samme som eget nettverkskort i PCI slotten kanskje???
Budashaka Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Jo, det er et nettverkskort det også, men det spørs jo om det er satt opp riktig. Hva er det du har oppgradert da?
F4en Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 kjører du på samme subnett som routeren? Har du sjekka om DHCPen (hvis du har) funker som den skal?
hilsen Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Oppgradert som under - asus deluxe Nvidia porten er oppe med rødt kryss nesderst til høyere men aktivert i kontrollpanel/system - som også er litt uforståelig. Tilbakemledingen fra f4en var greskt - har bare denne pc'n som skal på nettet via adsl fra telenor
Budashaka Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 OK, hvis jeg forstår deg riktig så har du oppgradert driverene til hovedkortet. At du har et kryss på nede i høyre hjørnet betyr bare at kabelen ikke er koblet til det korresponderende nettverkskortet. Har du prøvd å koble nettverkskabelen i det andre "hullet", altså i hovedkortet?
BioAcid Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hadde jo vore greit å vite litt om systemet ditt, hva oppgraderte du fra, hva heter routeren din, kobler du rett på inet, har du fast ip, slike ting! Det jeg tror F4en mente var om du får ip fra routeren dersom denne skal dele ut det.
petterg Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Når begynte asus å levere drivere til 3com? BTW: hva er en 3com port?
hilsen Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Jeg bruker 3com hullet i hovedkortet som er aktivert i hht. system/kontrollpanel - altså ikke det som er deaktivert (altså Nvidia hullet) Hva routern/modemet heter jeg ikke men den er fra telenor for ca 2 mnd. siden - Meninger er å koble til intenett på dirra - har heller ikke fast IP adresse! Takker igjen
petterg Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Jeg satt i skrue i skruehullet i hovedkortet mitt. Så skrudde jeg av internett. Dermed ble det skogbrann i San Diego! Trenger tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå