Gå til innhold

Kunne trengt noen tips til redigering av video? Hva kan jeg gjøre bedre?


Anbefalte innlegg

Har laget en youtube video tidligere idag. Ble ferdig å uploade for ikke så lenge sia.

 

Selv så vet jeg at jeg sku kanskje ha fikset starten på videoen da det var litt ute av kontekst. Sku egentlig ha forklart at jeg nettopp hadde brukt en time på å adde sprayen.

 

Men ellers så er jeg egentlig ganske ukjent med redigering? Dette er ca 2 timer med klipp redigert ned til 2 min.

 

Å visst noen vet hva jeg kunne gjort for å få bedre kvalitet på videoen det hadde også hjulpet. (Har brukt OBS og Sony Vegas nå, har en 970, 4670K og 16gb ram)

 

[media]https://www.youtube.com/watch?v=eUaItiiCM5U&feature=youtu.be[/media]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har jobbet med film og redigering, så kan en del. Filmen din er helt grei den, bra klippet så det er ikke kjedelig å se på. Og flott det med teksten, akkurat lenge nok til man rekker å lese de. Vet ikke hva du ønsker å vite, jeg har ikke jobbet med de redigeringsprogrammene du bruker, men jeg kan Final Cut ganske bra.

 

Enig at starten er litt forvirrende, men ellers en helt fin video!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har ikke veldig mye greie på videoredigering, men har gjort litt selv i Vegas og nu Movie studio.

Du kan kansje legge inn noe slowmo, når du blir skutt eller skyter noen f.eks. og still pics.

Jeg er ikke enig i at så mye tekst i videoen er så bra, hvis det ikke skal være en opplysningsfilm vel og merke.

Ellers er jo videoen grei. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...