Civix Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Hei, Jeg og min bror har kjøpt to helt like pc'er med Sapphire Radeon 9800 Pro Ultimate edition. Kjøleribbene på mitt kort er er middels varme..litt varmere enn kroppstemeratur, mens hans skjermkort er kjempevarmt. Man klarer ikke å holde fingrene på det lenger enn ett sekund eller 2. Er det så store forskjeller på kortene eller er det noe galt med hans kort? Pc'en hans har også slått seg av og gitt fra seg lange pipetoner, tror det er pga skjermkortet..men er ikke sikker. Hvor varmt er deres UE kort? Ingen av oss har overklokket. Civix
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Har dere samme driver ? Foreslår at han tar å tar av kjøleribbe og stryker på ny goop.
Civix Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Hei, Tror han har lagt inn catalyst 3.7, mens jeg har 3.6. Skal be ham om å avinstallere 3.7 og legge inn 3.6. Håper det hjelper.. Ellers har jeg noe arctc silver han kan få lagt på gpu. Må si at jeg synes det er rart at det skal være så stor forskjell på identiske kort. Civix
hainz Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Velkjent problem dette her Catalyst 3.7 driverne er trukket tilbake fordi de gjør kortet for varmt at det kan ta skade av dette (noen påstår dette) bytt til 3.8 på begge el .no sånt. Problemet gjelder bare 3.7
Civix Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 Ok, glimrende! Vi prøver dette. Takk for svar. Civix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå