SyrinxGC Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Har fått tak i lang S-video + audio kabel med overgang til Scart for å kunne se film på TV i stua. TV'en funker OK som skjerm (litt fargeflimmer) og desktop, vinduer og program vises som de skal. Når jeg kjører film i Mediaplayer eller Divx player vises ingen film. Feltet som skulle vise filmen er så vidt å kille fra svarte omgivelser og ser nærmest mørk mørk lilla ut. Har forsøkt med alle mulige oppløsninger, antall farger og hz. Ingenting gjør forskjell. Har noen opplevd samme problem og funnet en løsning? På forhånd takk SyrinxGC
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 overlay->clone mode options->theater mode Har kanskje litt av det samme prob jeg også, jeg ser film da, men da må jeg sette ned til 50hz. Hvor er de alternativene ?
SyrinxGC Skrevet 20. november 2003 Forfatter Skrevet 20. november 2003 (endret) Hva betyr: "overlay->clone mode options->theater mode" ? Hvor stiller jeg det? SyrinxGC Glem dette spørsmålet - Dialogboksen for grafikk-kort parametre - selvfølgelig! Funker til og med!! Takker! SyrinxGC Endret 20. november 2003 av SyrinxGC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå