Gå til innhold

trenger hjelp til websiden min


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på en ting:

Jeg har utviklet en webside ved hjelp av Wix.com. Dette er en veldig primitiv webside, men har nå koblet den til mitt eget domene (for eks. trengerhjelp.no). Jeg ønsker å kunne gi push-varsler til mine brukere (vil helst ikke gå inn i detaljer). Spørsmålet mitt er om det er mulig å hyre en freelancer slik at vedkommende kan ta seg av det tekniske arbeidet og programmere slik at websiden min kan gi push-varsler til brukere om ønsker det. Tanken er at web-siden min skal få tilsendt informasjon fra en kilde slik at brukere kan få push-varsler for tema som interesserer hver enkelt bruker.

Saken er den at jeg tror ideèn er god, men ikke har nok kapital til å investere. Av den grunn prøver jeg å gjøre så mye som mulig på egenhånd, slik at det blir billig og ideen blir realisert.

Om du kan programmering og tror dette er noe du kunne klart så kontakt meg gjerne for ytterligere informasjon på pm.

Håper på noen gode kommentarer :)

Endret av Jarmo
E post adresse fjernet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

tror dessverre ikke at du kommer i mål med dette ved å benytte deg av en tjeneste som Wix.
Wix er veldig lukket når det kommer til skreddersøm som dette her.

Som Kjekset sier så ville jeg heller ha kommet meg over på f.eks WordPress. Du kan enten kjøpe et theme og tilpasse det dine ønsker, du kan finne gratis themes på f.eks wordpress.org eller du kan lage et (Antar du ikke kan dette da siden du har benyttet deg av Wix).
Men om du finner et theme så vil du værtfall ha mye bedre muligheter enn å bruke Wix.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...