Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. februar 2016 Skrevet 12. februar 2016 Det gjorde du rett i , det ble et flott landskapsbilde med et magisk og vakkert lys . Flotte skyformasjoner , fin speiling i vannet og flotte kontraster . Det må skytes der og da for disse øyeblikkene kommer aldri tilbake i sin samme form . Mvh Alec
MotoG Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Kjekt å ha kameraet klar, en vet aldri når motivene dukker opp. Fint 1
Leif Olsson Skrevet 13. februar 2016 Skrevet 13. februar 2016 Et fint bilde lady og fint at du har gode bremser i kamera då Hilsen Lord Leif 1
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Skrevet 13. februar 2016 Det gjorde du rett i , det ble et flott landskapsbilde med et magisk og vakkert lys . Flotte skyformasjoner , fin speiling i vannet og flotte kontraster . Det må skytes der og da for disse øyeblikkene kommer aldri tilbake i sin samme form . Mvh Alec Ja, det nytter ikke utsette et bilde til en annen dag. Takk for finfin kommentar!
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Skrevet 13. februar 2016 Kjekt å ha kameraet klar, en vet aldri når motivene dukker opp. Fint Så sant, derfor har jeg kjøpt meg et lite tullekamera som ikke tar mer plass enn en mobil!☺
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Skrevet 13. februar 2016 Et fint bilde lady og fint at du har gode bremser i kamera då Hilsen Lord Leif Takk for det Lord Leif! ☺ Men bremser i kamera har jeg nok ikke, her går det unna i rekordfart hele tiden..
Anbefalte innlegg