Gå til innhold

Fx 5900


El-Hadji

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt et FX5900 OTES kort fra ABIT, jeg var heldig nok til å få det demo brukt fra komplett.no til 2k(ikke et eneste skru merke el. på kortet). Kortet har bare blitt brukt til CS 1.5 og 1.6 så langt og det er nærmest overkill som andre sier her ;) Med AAx4 og AFx4 m/ 100 fps uansett, da mener jeg uansett!

 

Edit: Staveleifer..

Hvis du har lyst til å bli god i cs innen dette århundrede kan det vaere en ide å skru av Anti Aliasing siden det blurer og gjør ting utydelige ;)

 

5900 er overkill til cs tror jeg og hvis han har en bra pc feks 2 ghz så burdte han få brukbar fps med radeon 9600pro og hvis cpun hans ikke holder kan han oppgradere cpu hovedkort osv senere (cs har dårlig 3dkort støtte og krever bra cpu!)

Det er feil..... Broren min har Saphire Radeon 9600 pro 128 mb og han har ikkje alltid like stabil fps. Dropper ofte ned til 40-50 fps. Dessuten har Radeon-kort-drivere ofte hatt problemer i Cs. Nvidia har gjevnt over vært gode på drivere til Cs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere klager på 60 og 100 FPS???!!!

Har brummet CS på en 200, med FPS på max 4! Og enda klarte jeg en god score... Har noen screenshots liggende på "junkyard" harddisken min.

Men men, kjører en gammel 15 tommer på 75Hz VSync av, bruker Riva tuner til å presse 75Hz.

Får da 71FPS max, med 20 spillere er det KONSTANT FPS, varrierer mer i Day Of Defeat da.

Erru dum?! 60 og 100 FPS er VELDIG mye forskjell.. Du legger merke til at det lagger mer med mindre fps.. Og du faar daarligre aim.. Sier vel litt at du ikker merker noe..

 

mofo n00b :grin:

 

 

UANZ off-topic her.. MEn GF4 er helt greit til CS.. Har selv et GF2 PRO 64DDR.. Kj0rer _GLATT_ Men skal du ha kortet til annet spill som HL2 osv osv.. Sliter du :D

Lenke til kommentar
HELT FEIL.. Sier du no sant har du ikke mye peil paa CS ..

Spiller ikke CS, synes det er et møkkaspill.

Unødvendig fjortispost. Trenger ikkje å poste viss du kun har slike barnslige utsagn!

 

Også til alle som påstår at Cs går glatt på g4ti4200 og mx kort og alt det der, dere tar feil. Prøv og spille på ein bane som de_aztec med 32 players. Så møtes 10-16 stykker med den store inngangen og alle skyter villt rundt seg. Ta så eit screenshot for å bevise at dere ligger på 99 fps da. Det tviler eg stort på! Eg har og eit ti4200 kort men strever med å komme opp mot 60 fps med 4-5 players i bildet. Dere bare forvirrer person som startet posten. Også folk som ikkje kan lese og seiar at han bør kjøpe r9800. Men det er FX 5900 han lurar på å kjøpe, IKKJE R9800!

For all del,han må bare kjøpe seg et FX5900.

Holder i massevis til CS og alle andre spill på markedet vil jeg tro.

MEN,som en del har fått frem her,så trenger han ikke et så dyrt kort hvis han bare skal spille CS.

Og CS krever IKKE så mye som enkelte vil ha det til,enkelte liker å innbille seg at CS krever like mye som nye spill.Sier ikke at du gjør det,men er en del som vil at CS skal kreve mye.

Greit nok at du faar en liten FPS dropp men ikke mindre enn du lever med.. Sansynligheta at 16 stk skal m0tes utenf0r tred0ra @ aztec er usansynlig liten..

 

 

Men , HOVEDPOENGET ER AT HAN VIL HA ET NYTT KORT SOM FUNKER I CS.. Erke det litt smart og kj0pe et saapass bra kort at du slipper og kj0pe nytt igjen om la oss si 1-2 aar? .. Noe og tenke paa..

 

CS er laget paa Quake Monitor.. DVS trenger ikke saa mye for og kj0re.. Rette innstillinga kj0rer du fint 100fps med et ATI 128 RAGE ;) *tar i her men* faa fram et poeng..

 

Kj0p FX5900.. Skj0nner ikke at du orker starte et topic som dette.. Du kan jo umulig bli noe smartere? Som jeg ser det har alle folk forskjellige meninger.. Men jeg vet at ati har hatt problemer med prixler.. Vet ikke om dem har fiksa det (?)

 

Gn0M/.

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt et FX5900 OTES kort fra ABIT, jeg var heldig nok til å få det demo brukt fra komplett.no til 2k(ikke et eneste skru merke el. på kortet). Kortet har bare blitt brukt til CS 1.5 og 1.6 så langt og det er nærmest overkill som andre sier her ;) Med AAx4 og AFx4 m/ 100 fps uansett, da mener jeg uansett!

 

Edit: Staveleifer..

Hvis du har lyst til å bli god i cs innen dette århundrede kan det vaere en ide å skru av Anti Aliasing siden det blurer og gjør ting utydelige ;)

 

5900 er overkill til cs tror jeg og hvis han har en bra pc feks 2 ghz så burdte han få brukbar fps med radeon 9600pro og hvis cpun hans ikke holder kan han oppgradere cpu hovedkort osv senere (cs har dårlig 3dkort støtte og krever bra cpu!)

Det er feil..... Broren min har Saphire Radeon 9600 pro 128 mb og han har ikkje alltid like stabil fps. Dropper ofte ned til 40-50 fps. Dessuten har Radeon-kort-drivere ofte hatt problemer i Cs. Nvidia har gjevnt over vært gode på drivere til Cs!

FEIL! jeg har selv hatt nvidia kort gf 4 ti 4200 og hatt masse problemer med driverne til nvidia i min søken etter 100+hz på skjermen og 100fps ( var en vsync ****** før :D)

 

har ikke hat noen problemer med radeon 9700pro og jeg har 100 fps 100% stabilt med en 2500+xp 512 ddr nforce2 hovedkort..

 

Cs er veldig cpu basert! en jeg vet om hadde sinsyk fps dropp på 1500+xp maskinen sin med radeon 9500pro og geforce 4600 så bytta han til 2500xp og hadde 100 fps stabilt med radeon 9500 kortet... merkelig ikksant?

 

De nyeste radeon driverne funker perfekt til cs og at radeon er dårligere til cs en geforce kort er er for det meste bare rykter!

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...