Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Tydeligvis i en periode før de mørke bildene i svarthvit ble ditt varemerke. Litt typisk turistbilde dette fra Rådhusplassen foran Heyerdahls gate 1 med Oslo Rådhus i dyp skygge til venstre.. Vet dette godt for i gården med de store vinduene, riktignok oppe i etasjene hadde jeg min første arbeidsplass for 50 år siden. Trikkeskinnene og linjene i hellene skaper fine linjer i bildet. Roar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Fotografen som tar bilde av fotografen.... Så ut som småtten på h. side begynner og bli rimelig lei, mens mammadalten henger i skjørtene til mor..... Artig fangst, i farver denne gang:-)
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Alltid gøy å ta bilder av fotografer! Jeg lurer på om jeg også er på slike bilder...?
I-Olin foto. Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Et bra bilde fra gata, ikke store trafikken her heller…fotograf familien danner en fin trekant i bildeflaten, skyggene gjør også sitt, fargene er duse og dempet. Tommel opp. Ivar.
HSP Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Skrevet 3. februar 2016 Tydeligvis i en periode før de mørke bildene i svarthvit ble ditt varemerke. Litt typisk turistbilde dette fra Rådhusplassen foran Heyerdahls gate 1 med Oslo Rådhus i dyp skygge til venstre.. Vet dette godt for i gården med de store vinduene, riktignok oppe i etasjene hadde jeg min første arbeidsplass for 50 år siden. Trikkeskinnene og linjene i hellene skaper fine linjer i bildet. Roar Fotografen som tar bilde av fotografen.... Så ut som småtten på h. side begynner og bli rimelig lei, mens mammadalten henger i skjørtene til mor..... Artig fangst, i farver denne gang:-) Alltid gøy å ta bilder av fotografer! Jeg lurer på om jeg også er på slike bilder...? Et bra bilde fra gata, ikke store trafikken her heller…fotograf familien danner en fin trekant i bildeflaten, skyggene gjør også sitt, fargene er duse og dempet. Tommel opp. Ivar. Takk for fine kommentarer! Henning
Anbefalte innlegg