Gå til innhold

Meditation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat passe mørkt og utydelig. Man ser det er en mann som sitter med en kopp kaffe, men ikke så mye mer - og da kan vi jo fantasere fritt. Jeg likte dette, skiller seg ut blant mengden her inne.

Henning

Skrevet

Hei, I,Olin foto.

Jeg antar at dette bildet er tatt med mobilkamera / Hipstamatic App., - det bekrefter i så fall følgende utsagn:

"For en god fotograf spiller ikke utstyret noen rolle" !

Bildet har en overbevisende "old time look" og en stemning som om det skulle vært tatt med analogt utstyr langt tilbake i tid.

Dagslyset ser ut til å være eneste lyskilde, og både lys og skygger bidrar til å framheve motivet.

Ved fullstørrelse viser bildeoverflaten en krystallinsk struktur som om bildet skulle ha blitt framkalt i mørkerom.

Jeg synes dette bildet er imponerende bra !

M v h

Albert.

Skrevet

Spennende bilde, men her synes jeg støyen blir litt vel lys og grov i strukturen så den fanger kanskje litt i overkant oppmerksomhet slik at den blir forstyrrende så jeg ville sett den noe mørkere og mer finkorna hvis du i det hele tatt trenger den her hvor det er lyset som bærer bildet.

Tanken på en drøy cm beskjæring til venstre slår meg både for å fjerne den mørke skyggen akkurat ute ved ramma og få vekk litt av det noe skarpe lyset nede i hjørnet som lett trekker ufortjent oppmerksomhet.

Jeg har for vane å skrive det jeg ser i et bilde og komme med forslag. Men ser ikke bort fra at herrene Smaken og Baken også vil være med på leken.

Roar

Gjest member-296438
Skrevet

Her er det bare og henge på supplemanger. Liker denne stilen du har, og gjør Hennings ord til mine også:-)

Skrevet

Her er det bare og henge på supplemanger. Liker denne stilen du har, og gjør Hennings ord til mine også:-)

Takker. Henning, Albert, TCL Photography, Roar og Pentaxen. for hygglige kommentarer, setter stor pris på det.

Mvh

Ivar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...