Gå til innhold

Garmin vivosmart hr


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt denne aktivitetsklokken og prøver nå å finne ut av forskjellig.  

 

Jeg lurer på om det er mulig å koble den til endomondo, og om jeg eventuelt vil kunne få med pulsmålingen. Jeg har bare gratisversjonen av endomondo.  

 

Jeg kunne tenkt å fått Garmin connect opplysningene overført fra mobil til pc for å se det i større bilde.

 

Puls, søvnanalyse og trapper gått kom ikke opp på helseapp.  Kun skrittelling.

 

Er det noen som vet løsningen på noe av dette så setter jeg pris på svar.  Jeg setter også pris på andre forslag jeg kan bruke den til.

 

Håper jeg har gjort et godt kjøp når jeg valgte akkurat den.  Ikke lett å velge uten erfaringer fra før.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, alt som ligger på Garmin Connect appen ligger også på nett. Bare logg deg inn på connect.garmin.com med samme brukernavn og passord som i appen.

Hvis alt er synkronisert så skal du få alle opplysningene om søvn etc inn på appen også, men det er masse forskjellige menyer på den appen der, ikke så lett å finne frem til alt til å begynne med.

Når det gjelder synking mot Endomondo så vet jeg ikke hvilke muligheter som er der, men Garmin sitt eget opplegg gir jo atskillig mere info enn Endomondo.

Lenke til kommentar

Hei, alt som ligger på Garmin Connect appen ligger også på nett. Bare logg deg inn på connect.garmin.com med samme brukernavn og passord som i appen.

Hvis alt er synkronisert så skal du få alle opplysningene om søvn etc inn på appen også, men det er masse forskjellige menyer på den appen der, ikke så lett å finne frem til alt til å begynne med.

Når det gjelder synking mot Endomondo så vet jeg ikke hvilke muligheter som er der, men Garmin sitt eget opplegg gir jo atskillig mere info enn Endomondo.

Takk for god hjelp.  Nå har jeg fått logget meg inn og får hele oversikten.

 

Grunnen til at jeg ønsker å synke Garmin connect og endomondo er for å få bedre oversikt over kart, puls og skritt i sammenheng. Usikker på om noe er mulig. Men klokken har ikke GPS.  Derfor ønsker jeg å finne ut av det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...