Torbjørn Milje Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Et flott og velkomponert bilde dette fra prestegården i Skodje. Fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn 1
Fotoskrulla Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Et flott og velkomponert bilde dette fra prestegården i Skodje. Fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Takk for det Torbjørn! Vanskelig å få tatt et skikkelig bilde av den, for hele Skodje er blitt et stort byggefelt! Nesten all dyrkamark her er blitt byggefelt. Det er i grunna trist å se synes jeg. Vi har da nok plass i Norge, så vi trenger da ikke bruke dyrkamark til boliger. Det var dagens lille frustrasjon..
okjo Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Hei, omfatter prestegarden husa på begge sider av veien? Spesielle og uvanlige vinduer på låven. Pent kompet vinterbilde i fint format uten saltsuppevei Mvh Oddmund 1
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Flott miljø/vinter bilde Syns det skulle vært lite mere forgrunn God helg ! Leif 1
Ragnar Skj Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Fint landskapsbilde. Et must å betrakte i såkalt fullstørrelse. Mvh Ragnar 1
Fotoskrulla Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Hei, omfatter prestegarden husa på begge sider av veien? Spesielle og uvanlige vinduer på låven. Pent kompet vinterbilde i fint format uten saltsuppevei Mvh Oddmund Flott miljø/vinter bilde Syns det skulle vært lite mere forgrunn God helg ! Leif Fint landskapsbilde. Et must å betrakte i såkalt fullstørrelse. Mvh Ragnar Vakkert vinterland Hei alle sammen! Dette er strengt tatt ikke en prestegård lenger, den ble solgt til en privatmann. De underlige vinduene i løa kan være fordi den er bygd om til selskapslokale nå. Jeg tror nok at alle bygningene i tunet hører til gården. Jeg hadde mer forgrunn i bildet i originalen, men den besto i mange hustak fra et byggefelt av rekkehus. Jeg valgte å kutte dem vekk. Så ble det som det ble igjen, men litt mer forgrunn skulle det gjerne vært, jeg er enig i det. Tusen tak for fine tilbakemeldinger alle sammen, og ha en fortryllende aften!
Fredrik N. Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Flott landskapsbilde! Fint utsnitt og riktig beskjæring til panoramaformat, synes jeg. mvh Fredrik 1
Leif Olsson Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Hei, omfatter prestegarden husa på begge sider av veien? Spesielle og uvanlige vinduer på låven. Pent kompet vinterbilde i fint format uten saltsuppevei Mvh Oddmund Flott miljø/vinter bilde Syns det skulle vært lite mere forgrunn God helg ! Leif Fint landskapsbilde. Et must å betrakte i såkalt fullstørrelse. Mvh Ragnar Vakkert vinterland Hei alle sammen! Dette er strengt tatt ikke en prestegård lenger, den ble solgt til en privatmann. De underlige vinduene i løa kan være fordi den er bygd om til selskapslokale nå. Jeg tror nok at alle bygningene i tunet hører til gården. Jeg hadde mer forgrunn i bildet i originalen, men den besto i mange hustak fra et byggefelt av rekkehus. Jeg valgte å kutte dem vekk. Så ble det som det ble igjen, men litt mer forgrunn skulle det gjerne vært, jeg er enig i det. Tusen tak for fine tilbakemeldinger alle sammen, og ha en fortryllende aften! OK!
Anbefalte innlegg