Fredrik N. Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Best å forevige snøen før den forsvinner. Fint bilde, Helene. mvh Fredrik 1
Torbjørn Milje Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Et flott vinterbilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. Ha en fin lørdag, snart skal jeg på kaffebar og ta meg en kopp kaffe. Mvh Torbjørn 1
Gjest member-296438 Skrevet 23. januar 2016 Skrevet 23. januar 2016 Fort gjort....er forbi sentrum før du aner det....:-) Fin stemning fra en fin by(gd?) Been there....long time ago.
Fotoskrulla Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Skrevet 23. januar 2016 Vinterstemning her ja--fint bilde Best å forevige snøen før den forsvinner. Fint bilde, Helene. mvh Fredrik Et flott vinterbilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. Ha en fin lørdag, snart skal jeg på kaffebar og ta meg en kopp kaffe. Mvh Torbjørn Fort gjort....er forbi sentrum før du aner det....:-) Fin stemning fra en fin by(gd?) Been there....long time ago. Måtte skynte meg å ta noen vinterbilder før alt forvant igjen. Bygda Skodje er ikke store greiene, en reiser fort igjennom den! Tusen takk for alle fine kommentarer, og ha en fortreffelig lørdag!
Anbefalte innlegg