Gå til innhold

NorBall.tk - Det beste fra norsk fotball!


PowerDoomed

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har i en liten stund jobbet med et prosjekt som heter NorBall. Dette er en nettside som skal ta for seg de ferskeste nyhetene innen norsk fotball. Det vil si alt fra overganger og overgangsrykter til norske utenlandsproffer. Nettsiden er bygd opp med flere kategorier og menyer. Du får se tabellen i Tippeligaen i nøye detalj og se når og hvor de kommende kampene spilles. Vi har også en egen livestream som vil sende forskjellige sendinger. Vi sender IKKE kampene her da vi ikke har rettigheter, men vi vil komme til å ha livesendinger med masse annet fra serierundene og annet. 

Allt på nettsiden er fortsatt ikke 100%, men jeg jobber så hardt jeg kan med å få til dette prosjektet. 

 

Dersom du har andre ideer til nettsiden eller noe annet du vil kontakte meg for kan du sende meg en epost på: [email protected]

Jeg jobber med å skaffe ett nytt domene (norball.net/norball.com). Dette vil komme i nærmeste fremtid og den informasjonen vil evt. komme i denne og du vil bli redirigert fra norball.tk til det nye domenet når dette skjer.

 

ÅPNER 6. Februar

 

Med vennlig hilsen

Sander, Eier og grunnlegger 

Endret av PowerDoomed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...