Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han var svensk, derfor aksepterte jeg mer enn jeg ellers hadde gjort ;)


Anbefalte innlegg

 

Du blir forelsket i drittsekker. Hva så? De fleste kvinner er slik.

 

En del av bdsm legningen min.. Underdannig . Føler meg født sånn, og ja da blir jeg tydeligvis alltid forelsket i drittsekkene. Kunne ønske at jeg ikke ble forelsket i drittsekkene, og håper det forandrer seg! 

 

Anonymous poster hash: 8e3d6...a7d

 

 

Oh shit! Jo mer jeg leser hva du skriver, jo enda sikrere blir jeg: du er jo den perfekte offeret for en seriemorder.

 

Pass på deg selv i fremtiden! Husk: Ikke alle drittsekker er seriemordere, men alle seriemordere er drittsekker.

Endret av ceauses03
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Du blir forelsket i drittsekker. Hva så? De fleste kvinner er slik.

 

En del av bdsm legningen min.. Underdannig . Føler meg født sånn, og ja da blir jeg tydeligvis alltid forelsket i drittsekkene. Kunne ønske at jeg ikke ble forelsket i drittsekkene, og håper det forandrer seg! 

 

Anonymous poster hash: 8e3d6...a7d

 

 

Oh shit! Jo mer jeg leser hva du skriver, jo enda sikrere blir jeg: du er jo den perfekte offeret for en seriemorder.

 

Pass på deg selv i fremtiden! Husk: Ikke alle drittsekker er seriemordere, men alle seriemordere er drittsekker.

 

Jeg vet at jeg er en veldig underdannig type i legning. Det er litt skummelt for meg at jeg er det. Jeg kan ikke for det, men det har med noe jeg ikke kan styre å gjøre 

 

Men nå må jeg ærlig si, at det var gjerne et dumt innlegg å skrive.  Jeg har bare vært litt sint på meg selv fordi jeg ble forelsket i en mann som jeg ikke burde forelske meg i, og forsøker å lete etter årsaker ;) Og negative sider og alt det der. ;) 

 

Anonymous poster hash: 8e3d6...a7d

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hade du blivit förälskad om han var dansk också? Böjer sig ner och säger något dirty till dig på danska, slickar dig i örat och tar en bit flæskesvær? 

 

Förhoppningsvis har du inte fått en sämre syn på svenskar, även om du träffade en idiot. De finns i alla länder. Känns som du har lätt för att bli utnyttjad, oavsett nationalitet. Stå på dig mer nästa gång du träffar någon, annars är det lätt att direkt bli undergiven.

 

BTW, vi tycker norska låter feminint ibland också. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hade du blivit förälskad om han var dansk också? Böjer sig ner och säger något dirty till dig på danska, slickar dig i örat och tar en bit flæskesvær? 

 

Förhoppningsvis har du inte fått en sämre syn på svenskar, även om du träffade en idiot. De finns i alla länder. Känns som du har lätt för att bli utnyttjad, oavsett nationalitet. Stå på dig mer nästa gång du träffar någon, annars är det lätt att direkt bli undergiven.

 

BTW, vi tycker norska låter feminint ibland också. ;)

 

En gammel tråd kom tilbake, men så koselig med en svensk kommentar!. Er svak for mine naboer/ grannar ;)

 

Jeg tror jeg ble forelsket i den personligheten jeg håpet at han var. Nasjonalitet spiller ingen rolle. Men den fyren er ikke verdt min oppmerksomhet. 

 

Unnskyld. Jeg vet at det fins bra mennesker av alle nasjonaliteter. Jeg er fortsatt svak for svensker ;). Du behøver ikke å si noe dirty til meg på dansk. Du er like mye elsket som svensk ;) hehe ;)

 

Jeg vet. Idioter fins i alle land. Det fins mange norske idioter og, Jeg er nok litt "underdannig" feminin type jente som lett har latt meg bli utnyttet. Jeg har lært å verne om meg selv. Nå har jeg bygget opp høye murer rundt meg selv hehe. Og det gjelder ikke bare for svensker, det gjelder for alle mennesker. 

 

Tusen takk for kommentaren. Var faktisk bare koselig å få en svensk kommentar her inne og  :)

 

Og husk : Jeg er fortsatt glad i "svenska bror" selv om jeg har møtt en feil type fra deres land. 

Haha, jeg favoriserer ikke danskene ;) . Slapp av, Slapp av!!! . Personligheten er det viktigste, og ja JAG GILLAR SVENSKAR! ! Og jeg dømmer dere ikke. Hadde gitt en ny svenske sjansen til å date meg igjen om jeg traff en kjekk svensk mann, uten tvil.  :woot:

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...