Gå til innhold

Nytt tastatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger å kjøpe et nytt tastatur, og ser gjerne etter et med rask respons da det skal brukes til bl.a gaming, og det skal helst være behagelig å bruke. Ingen spesiell prisperre, bare prisen er nogenlunde fornuftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg planlegger å kjøpe et nytt tastatur, og ser gjerne etter et med rask respons da det skal brukes til bl.a gaming, og det skal helst være behagelig å bruke. Ingen spesiell prisperre, bare prisen er nogenlunde fornuftig.

Logitech diNovo er meget behagelig og nesten for god respons... Eneste minu må da være at det er trådløst om du spiller. Litt kjipt om det plutselig går tomt for batterier.

Alt er relativt, men 2700 er kanskje ikke nogenlunde fornuftig.

Endret av eckmann
Skrevet
Bestilte det han over tipser deg om, har hørt batteriene varer i 3 mnd jeg da. Og det bør jo være nok?

3 mnd. bør være nok, men allikevel. Jeg har ikke hatt det mer enn siden slutten av oktober så batterilevetiden har jeg ennå ikke fått testet ut. Ellers er det omtrent ingenting å utsette på det. HElhetsintrykket av tastaturet er perfekt, og det er utrolig deilig å skrive og spille på. Responstiden er meget god. Mer har jeg ikke å si annet enn sjekk ut mitt svar på oivind_dahles post. Litt mer fyldig svar.

Lykke til med valg av tastatur ihvertfall.

Mvh. Ecks::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...