Rolf Kristensen Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Patina, lys og skygger Bildet er fjernet.
Trond Olav Løkken Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Man behøver ikke dra til Hellas for å oppleve bruk av sterke farger, om man leter litt. Forfriskende foto, dette.
Leif Olsson Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Hei Rolf Flott bilde med lys og farger God helg med elg? Hilsen Leif
Evakb Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Dette er et typisk motiv som jeg ville ha foreviget, liker slike slitte farger og kontraster
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. desember 2015 Skrevet 18. desember 2015 Et kunstverk av et foto ,fin komposisjon , fine farger og fint lys samt fine detaljer i det gamle rustne og malingsslitte metallet . Mvh Alec
Rolf Kristensen Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Skrevet 19. desember 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf
Roar Kneppen Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Denna hadde jeg ikke fått med meg. Siden jeg tenker abstrakt her så ville jeg kanskje kutta vekk mesteparten av tørrgraset og latt ramma skjære i fargepalettene. Da blir det roligere og blikket havner direkte på det bildet handler om. Flott fargesammensetning. Roar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Skrevet 3. januar 2016 Denna hadde jeg ikke fått med meg. Siden jeg tenker abstrakt her så ville jeg kanskje kutta vekk mesteparten av tørrgraset og latt ramma skjære i fargepalettene. Da blir det roligere og blikket havner direkte på det bildet handler om. Flott fargesammensetning. Roar Mange takk for tipset Roar ! Jeg var også inne på den samme tanken. Mvh. Rolf
Anbefalte innlegg