Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MS Surface Pro 4, factory reset?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk en Microsoft Surface Pro 4 (Win 10) for noen dager siden å sliter med å få åpnet meny, søkefelt pluss mer. Slik har det vært siden den ble pakket ut å startet opp for noen dager siden.

 

Når jeg klikker på ikonet eller trykker på Windows tasten henger hele taskbar'en å det dukker etterhvert opp en melding:

"Alvorlig feil. Start-menyen din fungerer ikke. Vi prøver å reparere den neste gang du logger på".

 

Dette har jeg gjort flere ganger uten hell. Jeg har i tillegg forsøkt å boote opp i sikkermodus, men heller der fungerer ikke menyen. Jeg får derimot lov til å høyreklikke på ikonet å gjøre det meste derfra foruten om å kjøre "Søk". 

 

Jeg har prøvd å google litt å kjøre en form for tilbakestilling/reparasjon gjennom CMD som ble anbefalt på et forum. Dette hjalp heller ikke.

 

Jeg har også besøkt Microsoft sin side å fulgt deres veiledning for å ta factory reset. Der kommer jeg helt til "Avanserte gjenopprettingsverktøy" (kontrollpanel). Trykker på linken som skal sende meg videre til tilbakestilling, men ingenting skjer.

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det ordner seg og du får brukt lekkerbisken snarest :)   Har såvidt testet disse og er uten tvil mektig imonerende hybrider.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...