Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummeringen fra MacRumors er grei. En ny prosessorarkitektur er på vei, og spesielt Pro-laptopene vil nok få en oppdatering i noenlunde nær fremtid. Med det sagt, jeg har ikke klart å komme opp med en eneste god unnskyldning til å skulle bytte ut min to år gamle 15" Pro. Trenger du en maskin nå går du ikke glipp av noe voldsomt ved å bare kjøpe de som selges nå; det er tross alt snakk om nokså moden teknologi.

 

Om du er ute etter en rimelig maskin kan det være en grei idé å kjøpe forrige generasjon når en ny har kommet, om du ikke har ytelsesbehov som tilsier noe annet.

Lenke til kommentar

Det er ikke godt å si hva som blir lansert når, men jeg er neppe helt på bærtur om jeg tipper at neste generasjon blir litt raskere, har en god del raskere grafikk og litt lengre batteritid. Hvor viktige disse egenskapene er for deg får avgjøre om du venter eller ikke – maskinene de selger i dag er mildt sagt ikke dårlige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Som sagt går den ikke ned i pris. Apple slutter å selge den når en ny modell kommer.

Da må du se på bruktmarkedet for lavere pris, bare husk at Apple maskiner generelt holder seg høyt i pris

Lenke til kommentar

Du har tre alternativer:

  1. Brukt.
  2. Demomodeller og lignende. (Så nettopp en 12" MacBook som hadde vært utstillingsmodell til 10k – slett ikke galt.)
  3. Satse på at noen butikker ønsker å kvitte seg med overskuddslageret med en ålreit rabatt etter at ny modell kommer ut.

Innkjøpsavdelingene i de store elektronikkjedene følger formodentlig minst like godt med som oss på som kommer fremover, og det er ikke ofte de blir sittende med voldsomt store mengder på lager.

Lenke til kommentar

Du har tre alternativer:

  1. Brukt.
  2. Demomodeller og lignende. (Så nettopp en 12" MacBook som hadde vært utstillingsmodell til 10k – slett ikke galt.)
  3. Satse på at noen butikker ønsker å kvitte seg med overskuddslageret med en ålreit rabatt etter at ny modell kommer ut.

Innkjøpsavdelingene i de store elektronikkjedene følger formodentlig minst like godt med som oss på som kommer fremover, og det er ikke ofte de blir sittende med voldsomt store mengder på lager.

kan du sende link..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...