Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Høsten snart over...... Bildet er fjernet.
Rolf Kristensen Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Gult er kult ! Ville kanskje sneiet litt av høyre side her, så det ikke blir så statisk midtstilt, men det er dette med smaken og baken da Mvh. Rolf
Trond Olav Løkken Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Flott fortelling om sen høst. Stor fargeprakt, og fin kontrast mellom for- og bakgrunn. Ville prøvd ut å fravike midtplassering, for å se om det ble enda et hakk bedre.
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Forfatter Skrevet 5. november 2015 Flotte fargar - fin bakgrunn. Takk for din kommentar ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Forfatter Skrevet 5. november 2015 Gult er kult ! Ville kanskje sneiet litt av høyre side her, så det ikke blir så statisk midtstilt, men det er dette med smaken og baken da Mvh. Rolf Hei Rolf, har lagt inn V2 med kutt på venstreside inntil det grønne i bakgrunn slutter. Kanskje det ble bedre. Takk for din kommentar til bildet. Skj
Ragnar Skj Skrevet 5. november 2015 Forfatter Skrevet 5. november 2015 Flott fortelling om sen høst. Stor fargeprakt, og fin kontrast mellom for- og bakgrunn. Ville prøvd ut å fravike midtplassering, for å se om det ble enda et hakk bedre. Hei Trond og takk for konstruktiv kommentar. Har lagt ut en V2 med beskjæring. Skj
Fredrik N. Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 V2 ble da ganske snasent, synes jeg. Flott skarphet og fine farger gjør bildet svært severdig i sin all enkelthet. Mvh Fredrik
IngvaldNordland Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Så enkelt og vakkert kan det gjøres. Lyset fanges og stilles i kontrast til en svært behagelig bakgrunn. mvh Ibn
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Vakkert bilde , fin fargepalett ,fint lys og en nydelig og dus bakgrunn. Mvh Alec
Fotoskrulla Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Fint med lyset gjennom det gule bladet, et flott og enkelt bilde. V2 ble best synes jeg
Lassern Skrevet 6. november 2015 Skrevet 6. november 2015 Så enkelt og vakkert. V.2 for meg, og jeg kunne kommet til å lage det kvadratisk om det var mitt bilde. Er veldig glad i kvadrat med motivet mot den ene siden
Roar Kneppen Skrevet 6. november 2015 Skrevet 6. november 2015 Komposisjonsmessig sitter vel V2 best med motivet godt planta i det gyldne snitt. Har du forsøkt om det funker speilvendt horisontalt også slik at man leser bildet i vår leseretning. Ikke alltid det funker med naturbilder - og slett ikke med bilder med tekst i. Det enkle er ofte det beste og det ser vi her. Roar
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Skrevet 6. november 2015 V2 ble da ganske snasent, synes jeg. Flott skarphet og fine farger gjør bildet svært severdig i sin all enkelthet. Mvh Fredrik Takk for din kommentar ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Skrevet 6. november 2015 Så enkelt og vakkert kan det gjøres. Lyset fanges og stilles i kontrast til en svært behagelig bakgrunn. mvh Ibn Takk for positiv kommentaren ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Skrevet 6. november 2015 Enkelt og elegant Ragnar. Takk for kommentaren Knut ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Skrevet 6. november 2015 Vakkert bilde , fin fargepalett ,fint lys og en nydelig og dus bakgrunn. Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar ! Skj
Ragnar Skj Skrevet 6. november 2015 Forfatter Skrevet 6. november 2015 Fint med lyset gjennom det gule bladet, et flott og enkelt bilde. V2 ble best synes jeg Hei Helene, og takk for din gode kommentar ! Skj
Anbefalte innlegg