Fotoskrulla Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Åhhh!!! Så superfint!! ☺ Kjempelekkert bilde!
Ragnar Skj Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Skjærgårds- kystidyll, flott å betrakte. V1 er nok det beste bildet etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 Åhhh!!! Så superfint!! ☺ Kjempelekkert bilde! Tusen takk :)
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 Skjærgårds- kystidyll, flott å betrakte. V1 er nok det beste bildet etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Takk skal du ha Ragnar
Rolf Kristensen Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Ett meget artig og fint motiv som du presenterer på en aldeles superb måte. Det ser nesten ut som modellhus på en stor stein (V1) Mvh. Rolf
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2015 Forfatter Skrevet 2. november 2015 Ett meget artig og fint motiv som du presenterer på en aldeles superb måte. Det ser nesten ut som modellhus på en stor stein (V1) Mvh. Rolf Tusen takk Rolf
Trond Olav Løkken Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Flotte bilder av fyret , med omgivelser. Er vel ubemannet, som de fleste i landet nå. 1
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Skrevet 3. november 2015 Flotte bilder av fyret , med omgivelser. Er vel ubemannet, som de fleste i landet nå. Takker for kommentaren - fyret ble bygget i 1799 og nedlagt 1924. Er nå fredet etter lov om kulturminner
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Skrevet 3. november 2015 En flott fargeklatt! Takk skal du ha
Roar Kneppen Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 Der ingen skulle tru at nokon kunne bu? Tror jeg velger V1 her. At jeg er litt inne på tanken av en beskjæring til venstre som akkurat skjærer litt inne i knausen som bebyggelsen ligger på. men slikt må prøves og vurderes før avgjørelse tas - og det har jeg ikke gjort. Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 3. november 2015 Forfatter Skrevet 3. november 2015 Der ingen skulle tru at nokon kunne bu? Tror jeg velger V1 her. At jeg er litt inne på tanken av en beskjæring til venstre som akkurat skjærer litt inne i knausen som bebyggelsen ligger på. men slikt må prøves og vurderes før avgjørelse tas - og det har jeg ikke gjort. Roar Takker - skal nok prøve forslaget ditt
Anbefalte innlegg