Gå til innhold

Sannheten om KRAZYFO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slett

 

hahah, hvorfor vil du ha det sletta? får du litt penger av krazyfo for å begrave stridsøksa lr?

 

For de som lurer var det en ganske sikker sak som beviste at KRAZYFO fra Tien Len hacker/har hacket, tre accounts med vac bans fra 100 ish dager siden. osv.

Endret av Sigurdz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

slett

 

hahah, hvorfor vil du ha det sletta? får du litt penger av krazyfo for å begrave stridsøksa lr?

 

For de som lurer var det en ganske sikker sak som beviste at KRAZYFO fra Tien Len hacker/har hacket, tre accounts med vac bans fra 100 ish dager siden. osv.

 

Phu Pham kan kommentere resten, jeg har fått det jeg ville.

Lenke til kommentar

Etter at jeg så artikkelen som ble postet om dette nyetablerte laget på forsiden ble jeg arg inni i meg selv. Jeg bærer på en hemmelighet om en av deres spillere som jeg ikke lengre kan skjule.

Det er ikke for noen tilfeldig grunn til at deres "stjernespiller" k0na blir anklagd for juks etter nærmest hvert game. Sannheten er at denne karen har jeg spilt med siden css, og vi jukset sammen da.

Dessverre må jeg også fortelle dere at k0na også cheater nå. Han har fått tak i utallige cheats fra x22cheats.comhigh-minded.net,zlitzforum.comleaguemode.com. Hvordan vet jeg dette? Jeg brukte disse sammen med han på disse ulike brukerne som dere kan se.

Videre har jeg vært borte fra scenen en stund, men det ryktes at han har fått tak i et jukseprogram fra en coder. Dette skal visstnok bare han og hans nærmeste lagkamerater ha tilgang til, noe som gjør det Vac-sikkert.

Dere får velge om dere tror på meg eller ikke, men det eksisterer som dere ser utallige andre k0na-brukere, som er brukt til det formål om å teste ut cheats.

Lenke til kommentar

Om det er noen som bruker x22, hvorfor ikke kjøre UAC3/ESL Wire en match? Om jeg husker rett fra da jeg spilte competitive så er det slik at x22 har en watermark øverst i venstre hjørne (iallfall i COD-spill). En annen måte å sjekke på er å kjøre Teamviewer på i det spiller skal starte opp spillet før en match (overvåkning før og under match) eventuelt IRL records (med restart av PC- mange stealth cheats o.l.). av real-time gameplay (film også tastatur da man fint kan recorde overlay-cheats som ikke kjøres i selve spillet). En liten søk på maskin til "cheater" (regedit, osv) avslører fort også spor etter cheats på maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...