Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 V2 for meg her. Kanskje en aldri så liten beskjæring oppe slik at avslutningen på øvre diagonal går ut på øvre ramme litt før hjørnet da jeg tror det øker spenningen i bildet noe. Mulig jeg ville hatt den siste betan som skjærer ut mot høyre også fullstendig i svarthvit. Men det kommer kanskje litt an på øynene som ser? Roar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Her har du leika deg med fargeseparering? Det ble jo litt artig, men ville gjort sånn som Kneppen sier å kuttet en del i toppen på V2, da blir ikke den så verst. V1 og V3 ble ikke all verden synes jeg..fargesepareringa ser litt underlig ut.
IngvaldNordland Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 V 2 for meg,og beholdt kvadratform med start fra venstre. En interessant form for gjentakelse i parallelt løp. mvh Ibnn
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar , Helene og Ingvald !!! Skal forsøke meg på beskjæring og se hvordan det tar seg ut. Når det gjelder fargesepareriing : delfarge rød , grønn , gul og blå så er det ikke alltid det blir like bra. Dette fordi en ikke kan justere innenfor de fire delfargene og derfor ikke alltid treffer helt som ønsket. Mvh Alec
Anbefalte innlegg