Bekir Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 A perfect shot. Nothing more to say... Just fantastic! Bekir.
okjo Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Skrevet 10. oktober 2015 A perfect shot. Nothing more to say... Just fantastic! Bekir. Thank you Bekir Oddmund
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Skikkelig superduperlekkert. Skulle jeg til gjengjeld være like superduper pirkete så ville jeg tatt 1 stakkars mm. til nede for å få et enda renere skjær nede til høyre. Hva speilingen angår så hadde den ikke blitt bedre om du hadde lagt ut et speil istedenfor å bruke strykejernet på vannet for eksponering. Roar
okjo Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Skrevet 10. oktober 2015 Skikkelig superduperlekkert. Skulle jeg til gjengjeld være like superduper pirkete så ville jeg tatt 1 stakkars mm. til nede for å få et enda renere skjær nede til høyre. Hva speilingen angår så hadde den ikke blitt bedre om du hadde lagt ut et speil istedenfor å bruke strykejernet på vannet for eksponering. Roar Takk for kommentaren Roar..flott at du pirker, skal fjerne den mm nede Oddmund
Ragnar Skj Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Supert landskaps- og speilbilde ! Vennlig Ragnar
Fredrik N. Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Et brilliant landskapsbilde. Helt supert! mvh Fredrik
DataFMT Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Utrolig flott komposisjon. Dette motivet passet godt på vidvinkel. -Frode
Anbefalte innlegg