Gå til innhold

Klar for det store spranget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin fangst. Da spesielt med tanke på fargene. Frosken glir godt inn, men skiller seg likevel ut fra miljøet den er i. Dybdeuskarpheten og bølgene gir også en bra effekt sammen.

-Frode

Skrevet

Fin fangst. Da spesielt med tanke på fargene. Frosken glir godt inn, men skiller seg likevel ut fra miljøet den er i. Dybdeuskarpheten og bølgene gir også en bra effekt sammen.

-Frode

Takk for god kommentar, DataFMT :)

Gjest member-296438
Skrevet

Dette var bra:-) Som Frode sier, fargene er en utfordring, men du har løst det veldig bra. God komp og skarphet.

Visste forresten ikke at padder/frosker rustet....

Skrevet

Fllott fangst av denne fascinerende krabaten!

Det meste er sagt her ;-) Den oppadgående diagonalen er vel ikke akkurat med på å trekke helhetsinntrykket ned den heller? ;-)

Supert bilde!

Skrevet

Dette var bra:-) Som Frode sier, fargene er en utfordring, men du har løst det veldig bra. God komp og skarphet.

Visste forresten ikke at padder/frosker rustet....

Tusen takk, Pentaxen.

Jeg husker det fantes rustne padder som godteri i gamle dager (litt tyrkisk pepper aktig) :)

Skrevet

Henger meg på DataFMT og Pentaxen sin kommentar ang. fargene i bildet. Fokus og plassering av frosken er meget bra.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk, takk, Ragnar :)

Skrevet

Fllott fangst av denne fascinerende krabaten!

Det meste er sagt her ;-) Den oppadgående diagonalen er vel ikke akkurat med på å trekke helhetsinntrykket ned den heller? ;-)

Supert bilde!

Takk for hyggelig tilbakemelding, Gro :)

Skrevet

Litt uvanlig miljø for en frosk tenker jeg, men den er vel av den forfengelige sorten, måtte finne noe som matchet;)

Ja, enten forfengelig eller engstelig for å synes :)

Tusen takk, Helene.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flott bilde av den blanke og skarpe frosken mot den matte og uskarpe bakgrunnen.

Fint lys og fine farger og flott komposisjon.

Liker dette !!!

Mvh

Alec

Skrevet

Flott bilde av den blanke og skarpe frosken mot den matte og uskarpe bakgrunnen.

Fint lys og fine farger og flott komposisjon.

Liker dette !!!

Mvh

Alec

Tusen takk for hyggelig kommentar, Alec Ask :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...