Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Skrevet 5. oktober 2015 stilig med de vakre skyene i bakgrunnen. ja selv om de er i bakgrunnen så er det jo helt klart en stor del av ett vakkert bilde Tusen takk Knut! Ja uten skyene ville det nok ikke blitt noe bilde i det hele tatt, for egentlig stod jeg oppe i en låvevegg og malte.....
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Skrevet 5. oktober 2015 Nydelig.., flott i panorama.. # Jan Åge Tuuusen takk Jan Åge! Så hyggelig at du likte det. Sånne bilder må nesten være i panoramaformat synes jeg, hvis ikke blir det enten for mye himmel eller for mye forgrunn.
MotoG Skrevet 5. oktober 2015 Skrevet 5. oktober 2015 Flott kveldslys, riktig fin stemning i dette laaange panoramabildet 1
Ragnar Skj Skrevet 5. oktober 2015 Skrevet 5. oktober 2015 Herlig panoramabilde. Som jeg har sagt tidligere; Du har et naturlig talent med å finne gode motiv og utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar 1
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Skrevet 5. oktober 2015 Flott kveldslys, riktig fin stemning i dette laaange panoramabildet Hehe! Det ble visst litt superlangt dette..jeg har litt vanskligheter med å begrense meg når jeg først setter i gang....er nok derfor jeg er så knakende god til å spise sjokolade ogsåTusen takk for trivelige ord!
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Skrevet 5. oktober 2015 Herlig panoramabilde. Som jeg har sagt tidligere; Du har et naturlig talent med å finne gode motiv og utsnitt.Vennlig hilsen Ragnar[/quote Åhh! Tusen takk Ragnar! Det er kjempehyggelig sagt av deg!
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. oktober 2015 Skrevet 5. oktober 2015 Her går jeg for den gule surrealistiske versjonen - flott skue!
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Skrevet 5. oktober 2015 Her går jeg for den gule surrealistiske versjonen - flott skue! Tusen takk! Hyggelig det!
IngvaldNordland Skrevet 5. oktober 2015 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg vil også si begge. Det gir forskjellige signaler , i hvertfall til meg. Meget bra. mvh Ibn 1
Trond Olav Løkken Skrevet 5. oktober 2015 Skrevet 5. oktober 2015 Flott panorama du viser her. Det blir uavgjort denne gang; V1 vs V2 1
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Skrevet 6. oktober 2015 Jeg vil også si begge. Det gir forskjellige signaler , i hvertfall til meg. Meget bra. mvh Ibn Helt enig! Hyggelig at du stakk innom med en kommentar i dag også
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Skrevet 6. oktober 2015 Flott panorama du viser her. Det blir uavgjort denne gang; V1 vs V2 Ja, men det gjør jo ikke noe det! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Anbefalte innlegg